Klacht Rofra Home Meubelzaken: Wij voelen ons niet serieus genomen en hebben de kast echt nodig!

Klachtnummer
# 359226
Gebruiker
Olifant4143
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 5 december 2018 bestelling geplaatst van wandkast Georgia. In de beschrijving werd vermeld: ca 6 wkn levertijd. Wij namen dit al wat ruimer en na 7 weken vroegen wij of er al bekend was wanneer er geleverd ging worden.
Dit zou in week 12 (!) gaan plaatsvinden, aldus de medewerker.
Op 21 januari 2019 vroegen we wederom of er iets bekend was. ........Onze wandkast zou gepland staan voor levering begin maart.
Op 12 maart wederom gemaild.....antwoord: uw order wordt 1 april ( grapje?)door onze transporteur opgepikt en in de dagen erna geleverd....
Niet dus!!!!!
Op 3 april weer gemaild met de vraag is er al iets bekend....?
De medewerker zag in zijn systeem dat de levering helaas een weekje is opgeschoven.....te weten 10 april...
Wij vragen ons af of die kast wel bestaat?
We zijn 4 maanden verder, belachelijk!

De oplossing

Er voor zorgen dat de kast gewoon geleverd wordt.
Anders geld terug en gaan we naar een meer betrouwbare winkel.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rofra Home Meubelzaken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen