Klacht Rogam Mercedes Rotterdam: Ondeugdelijke bus gekocht

Klachtnummer
# 337726
Gebruiker
Angelique010
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedemorgen!

Moet mij even iets van het hart. Ik heb al 23 jaar een hondenuitlaatservice/huisdierenverzorgingsservice. Sinds een jaar of 7 koop ik mijn bedrijfsbus bij de Rogam. Is altijd goed gegaan.
In maart 2018 heb ik een demo Sprinter aangeschaft met 4000 km op de teller met de gedachte dan weer zeker 5 jaar vooruit te kunnen en veilig te rijden.
Ik kreeg de ‘nieuwe’ bus al met een hele stapel formulieren van de DPD in het opbergvak, een stuk of 80 adressen in de navigatie en kleine dingen als adblue en ruitensproeiervloeistof leeg. Ik ben de moeilijkste niet, kan gebeuren (al hebben ze vanaf de koop tot aan levering pas 3 weken de
Tijd gehad).
Al snel kwam ik er achter dat de bus naar rechts trok en niet een klein beetje. Ik terug, 3 x in garage gestaan, 6x uitgelijnd, hielp niets.
Weer terug. Kreeg ik van een monteur de vraag of ik even over de witte lijn in de garage wilde lopen.......dan kon hij even kijken of de afwijking naar rechts niet aan mij zou liggen......
Ongelooflijk als je klant bent en voor 5 jaar € 600 per maand moet betalen omdat je je brood wilt verdienen.
Ben nog 1x terug geweest en de chef garage haalde zijn schouders op en zei: tja, wij weten het niet meer.

En daar sta je dan.

Ik heb toen met de verkoper gebeld. De enige die het nog enigszins begrijpt gelukkig. Op zijn advies naar een andere vestiging gegaan. Hebben wat pogingen gewaagd, maar konden het euvel ook niet vinden.
In de tussentijd liep ik al bij de fysio wegens arm- en schouderklachten door het tegensturen de hele dag.......

Het verhaal gaat nog veel verder. Eerst maar eens zien of het interessant genoeg is om te plaatsen wat ik met heel mijn hart hoop, want ik sta met mijn rug tegen de muur die Rogam heet.......

Bovag mag mij niet helpen, omdat ik kleine ondernemer ben. Heeft wel tegen alle regels in advies gegeven, maar als ik aandraag dat ik de koop wil ontbinden, omdat ik een ondeugdelijk product heb gekocht zegt de directeur verkoop glashard: Maar zo is het niet, het is helemaal geen ondeugdelijk product. En daar sta je weer.......

Ik hoop van jullie te horen, want het verhaal is nog veel gekker dan dat iemand zich kan indenken!



De oplossing

De koop ontbinden en een nieuwe bus geven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Rogam Mercedes Rotterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rogam Mercedes Rotterdam?