Klacht Rogam Mercedes Rotterdam: Op het verkeerde ben gezet om de juiste informatie achter te houden!!!

Mercedes rijder

Verkeerde informatie over een auto Mercedes R 350 die ze nieuw hadden geleverd en bij hun in onderhoud zal zijn, bij navraag of er problemen mee waren werd ontkennend geantwoord was goed bij hun onderhouden en niets bijzonders bekend, nu later blijkt dat hier de Motor M272 in te zitten waarvan het motorstoringlampje al geruime tijd brandde, wat inhoud dat hij niet op tijd loop vanwege de problemen met de balans as en het slechte tandwiel wat erin is verwerkt, dit kwam ook naar voren na he uitlezen van de motorstoring waarna ik de motor moest laten reviseren om erger te voorkomen,, onnodige uitgaven dikke 5.000 euro als ze mij dit van te voren hadden gemeld had ik nooit deze auto gekocht!
De verkoop is niet via deze dealer verlopen maar hebben mij wel verkeerde informatie gegeven,, wat ongehoord is! (van zo,n klasse dealer)

Heb ze aansprakelijk gesteld vanwege hun onjuist informeren/ handelen
Heb inmiddels een uitnodiging gehad om over de kwestie te praten en hopelijk tot een oplossing te komen.

Wij vinden dat Rogam Mercedes Rotterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Rogam Mercedes Rotterdam?