Klacht Rogertrading.nl: Slechte communicatie zonder klantvriendelijkheid met een kinderachtige eigenaar die privacy schendt.

mrdarude

Het bedrijf heeft totaal geen klantvriendelijkheid! Ze nemen retour en garantie recht niet serieus, ze gaan accusaties op de koper neerleggen zonder enige bewijs en willen niet in onderhandeling gaan. Zelfs als je de schuld krijg van defecten willen ze niet redeneren waarom en willen ze niet opzoek naar een andere oplossing. Totaal niet klant vriendelijk! Daarnaast delen ze prive informatie op google recenties. Ze delen bestellings informatie of de hele zaak op google nadat er 1 slechte recentie is om direct hun reputatie te verdedigen, dit schendt privacy en de eigenaar is niet open om normaal te praten of naar een oplossing te zoeken. Heb een onderdeel op retour gestuurd, een doppenset 1 keer geopend nooit gebruikt. Ze zeggen dat ik de doppen verwisselt heb en niet in aanmerking komt voor retour recht.

SLECHSTE COMMUNUCATIE, KLANTVRIENDELIJKHEID EN OPEN OM NAAR EEN OPLOSSING TE ZOEKEN EN DAARNAAST EEN KINDERACHTIGE EIGENAAR DIE PRIVACY SCHENDT.

Dat de eigenaar word aangesproken om zich aan te passen op klantvriendelijkheid en graag retour, garantie en privacy verscherpt gaat worden. Duidelijke informatie over als iets word afgewezen en graag bewijs en een formele reactie.

Wij vinden dat Rogertrading.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Rogertrading.nl?