Klacht Rohenaboutique.nl: Bestelling nog niet binnen

Klachtnummer
# 298058
Gebruiker
Ilonaaaaa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

18 februari heb ik online een bestelling gedaan. Zie bijlage.
Na een ontvangstbewijs krijg ik 21 februari een track en tracé code.
Na een week stond de bestelling bij post nl op onjuiste adressering. Ik heb daarna mijn doorgegeven adres gecontroleerd en deze blijkt te kloppen.
Ik heb contact gezocht met Post NL, maar deze hebben mij doorgestuurd naar de leverancier.
Tot op heden heb ik nog steeds niks van hun gehoord. Ik heb al 5 e-mails gestuurd en contact opgezocht via Facebook.

De oplossing

Ik vind het nu heel lang duren en vervelend dat ik er zo achter aan moet gaan, terwijl ik aan het herstellen ben van een scooter ongeluk.
Graag wil ik dan ook de bestelling annuleren en zie ik graag het bedrag terug gestort op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Rohenaboutique.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rohenaboutique.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen