Klacht Roken.nl: justfog passtrough laadt niet meer op

Klachtnummer
# 173131
Gebruiker
Anna
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Justfog Passtrough batterij laadt niet meer op, aangeschaft in april en netjes gebeld dat hij niet meer oplaadt, of ik de klacht per mail kon sturen. Daar kreeg ik een raar antwoord op. Teruggebeld en toen werd er gezegd dat er alleen per mail contact hierover mogelijk is. Per mail krijg je geen duidelijk antwoord. Als je vraagt wie de verzendkosten betaald word je doorverwezen naar de pagina waar de garantiebepaling in staat, dus geen antwoord op mijn vraag. Nogmaals gevraagd mbt de verzendkosten.... geen antwoord. Raar bedrijf met een vreemde manier van met klachten omgaan, ik werd zelfs uitgelachen.

De oplossing

Netjes een nieuwe batterij opsturen zonder verzendkosten en de verzendkosten op zich nemen van de te versturen batterij.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Roken.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen