Rollfink Interieurspecialisten

actief

Over ons

Het is een twijfelachtige eer om hier op Klachtenkompas een Röllfink bedrijfsprofiel te mogen hebben. We willen echter graag ook het geboden podium gebruiken om ons verhaal te doen.

Na enkele jaren op redelijk kleine schaal kasten te hebben gemaakt, hebben we in 2017 besloten ons familiebedrijf te laten groeien. Zo zijn we verhuisd naar een groter pand met een grotere werkplaats, hebben we nieuwe machines aangeschaft en zijn we qua personeel uitgebreid. Helaas gaat dit niet zonder enkele groeistuipen en ons bedrijfsprofiel op Klachtenkompas is daar het bewijs van.

Hoewel we de klachten begrijpen en graag op willen lossen, willen we het ook even in perspectief plaatsen. In de afgelopen 12 maanden hebben we namelijk 227 kasten geplaatst, een hele prestatie gezien de uitdagingen die we op ons pad hebben gehad.

We doen onze uiterste best qua tijd en energie om elke klant zo snel mogelijk aan een droomkast te helpen of een alternatief te zoeken als de droomkast op dit moment niet binnen handbereik is. Mocht u dit lezen en zelf een klacht hebben of vragen over onze levering, dan verwijzen we u graag door naar onze website, onze e-mail: backoffice@rollfink.nl of ons telefoonnummer +31(0)517-201041. We hebben er alle vertrouwen in dat we er met elkaar uitkomen!

Contactgegevens

Reactiesnelheid

Afgelopen 12 mnd Reageert
0 klachten Onbekend

Beoordelingen

Geen recente beoordelingen

Let op, per klacht kunnen meerdere berichten staan.

1. Robert JK Groot geeft een reactie op

6. Robert JK Groot geeft een reactie op

7. Robert JK Groot geeft een reactie op

8. Robert JK Groot geeft een reactie op

Oplichters

Ook een klacht indienen over Rollfink Interieurspecialisten?