Klacht Rollfink Interieurspecialisten: bedrogen en bestolen.

niko hermans

onbetrouwbaar, voorschot is verdwenen! sinds oktober 2017, 1375euro als voorschot overhandigd en nog steeds geen kast gezien. nu blijkt dat het faillissement nadert. https://wonen.cbw-erkend.nl/pages/2/cbw-erkend/actualiteiten-faillissementen.html
Noll Roelevink is ook niet van eerste leugen gebarsten!! zie artikel amweb.com : http://www.amweb.nl/archief/nieuws/2008/04/foute-tussenpersoon-goed-voor-zeven-miljoen-schuld-10160314

geen betrouwbaar bedrijf!! geef geen voorschotten want je kast wordt nooit geleverd!

klacht neerleggen en geld terugeisen via advocaat!!

Rollfink Interieurspecialisten
    Beste meneer Hermans,

Bedankt voor uw bericht. In tegenstelling tot de berichtgeving in de media is er geen faillissement op komst. We hebben de volle intentie om alle openstaande kasten te leveren op zo kort mogelijke termijn. We zijn momenteel bezig met de inventarisatie en aankomende maandag of dinsdag wordt met alle klanten contact opgenomen om de planning rond te maken voor het plaatsen van de kasten.

Wat betreft uw bericht over Noll Roelevink. Onze directeur heeft geen crimineel verleden en is voor elke aanklacht die er ooit is geweest vrijgesproken. We betreuren deze berichtgeving dan ook ten zeerst en staan voor de volle 100% achter onze directeur.

Het team van Röllfink

Ook een klacht indienen over Rollfink Interieurspecialisten?