Klacht Rollfink Interieurspecialisten: Je voorschot ben je kwijt

niko hermans

Oktober 2017 tekenden we een contract en betaalden het voorschot. Sindsdien werden meerdere afspraken gemaakt voor de levering en plaatsing van dressingdeuren. Geen enkele kwamen ze na. Ik werd wantrouwig nadat ik via internet klachten zag verschijnen en schakelde testaankoop in die onze klacht
Ook publiceerde. De heer Nol Rollfink contacteerde me en deelde mee dat de hoogte van de deuren buitenmaten waren en ik kreeg een creditcard van het betaalde voorschot. Weken hield hij me aan het lijntje dat hij het geld zou storten. Ik liet een andere firma glazen deuren plaatsen.
En dan volgt de zoveelste ommekeer van de heer Nol. Ik moet de deuren bij een door hem aangestelde architecten bureau nemen of ben men voorschot kwijt.
Hij zet letterlijk in deze mail dat hij hier al weken mee bezig was om dit te verwezenlijken. Waarom misleid hij me dan al weken met een creditcard en meerdere beloften van teruggave van het voorschot?
Leveren doet hij niet, mailen telt als bewijs en toch kan en durft hij dan nog een bocht nemen die totaal in tegenstrijdigheid is met al het voorgaande enkel en
alleen om het geld te kunnen behouden op een onrechtmatige wijze.
Contract nakomen doet hij niet, en evenmin beloften op mail.
Waarom laat men deze man op deze wijze verder doen?

Voorschot terug geven.

niko hermans
    Nog steeds geen cent gezien. Wacht maar...

niko hermans
er is klacht neergelegd bij het parket van Limburg. Als je er zulke praktijken op nahoudt in België, steken ze je meteen weg achter de tralies. In Nederland is dit allemaal geen probleem en laat men maar begaan. Noll is aan het feesten met de voorschotten van iedereen. Ik kom met plezier mijn zaak verdedigen voor de rechtbank in Nederland. Het CBW is al even min te vertrouwen in deze zaak.

Ook een klacht indienen over Rollfink Interieurspecialisten?