Opgelost door Rollfink Interieurspecialisten: Onbetrouwbaar

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 291917
Gebruiker
R. Reimering
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Begin september hebben wij een kast besteld. Beloofde levertijd begin november (volgens de site Röllfink.nl is de levertijd 60 tot 80 dagen).Volgens afspraak hebben wij direct 2 aanbetalingen gedaan. Binnen een dag na facturering kregen we al een belletje of het geld al was overgemaakt. De financiële afdeling van de firma Röllfink zit kennelijk wel kort op de zaken.

Sindsdien hebben wij vele ochtenden vrij moeten houden, waarbij telkens op het laatste moment de afspraak werd afgezegd.
Alle smoezen hebben wij inmiddels gehoord, machine stuk, ongeluk vrachtauto, monteur ziek, etc, etc.
Eind januari zijn uiteindelijk de planken geleverd. Toen bleek dat de firma Röllfink de kast niet goed te hebben ingemeten. Nu, inmiddels februari staat ons huis vol met planken en hebben wij geen idee of en wanneer de kast ooit zal worden afgemaakt.
Omdat wij het vertrouwen kwijt zijn hebben wij verzocht om de planken op te komen halen en onze forse aanbetaling terug te storten. Dit weigert de firma Röllfink.

De firma Röllfink zet zichzelf neer als een familie bedrijf dat oog heeft voor de klant en detail. Helaas blijkt het omgekeerde. Afspraken worden nooit nagekomen, dienstverlening is slecht en kwaliteit absoluut onvoldoende.

Wij hebben inmiddels juridische bijstand ingeschakeld.

R.Reimering

De oplossing

Excuses en geld terugstorten

1 reactie

  1. Auteur
    Rollfink Interieurspecialisten
    Datum
    Beste meneer Reimering,

    Vanochtend hebben we telefonisch contact gehad. Ik ben blij dat we tot een goede oplossing gekomen zijn. 21 februari komen we de kast bij u plaatsen.

    Het proces is niet goed verlopen, in 2017 is bij de verhuizing van onze werkplaats veel misgelopen en daar bent u helaas ook de dupe van geworden. Hiervoor bieden we onze excuses aan. We hebben dit jaar, naar aanleiding van de ervaringen in 2017, veel aanpassingen gedaan aan ons productieproces en aan onze customer care waardoor we problemen als dit momenteel en in de toekomst voorkomen. Mogelijk andere klanten die last hebben ervaren van deze productproblemen en die dit lezen kunnen hun onvrede ook kenbaar maken via backoffice@rollfink.nl, we zullen dan zo snel mogelijk een goede oplossing gaan regelen.

    In vertrouwen u hiermee voldoende geholpen te hebben,

    Met vriendelijke groet,

    Het team van Röllfink

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. Reimering
Datum
Uiteindelijke oplossing
Aanbetaling wordt teruggestort en planken worden opgehaald
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Rollfink Interieurspecialisten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen