Klacht Rollfink Interieurspecialisten: vermoedelijke oplichterij

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 297752
Gebruiker
Dieter C
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 29-01-2018 hadden wij een gemoedelijk onderhoud met Frans Ririassa, vertegenwoordiger van de firma Röllfink. Er werd een offerte opgemaakt en een voordelige prijs afgesproken voor de plaatsing van een mooie inbouwkast. Frans liet mij via zijn smartphone enkele verwezenlijkingen zien en ook foto's van de gloednieuwe fabriek waar alles zou gemaakt worden. Volgens cbw voorwaarden werd een aanbetaling in schijven opgemaakt. ondertussen werden reeds 2 betalingen verricht (2e na inmeting) en is er geen antwoord meer op mijn mails noch telefonische oproepen. Ook Frans Ririassa's telefoonnummer blijkt niet meer te werken. Enkel via de website wordt er aangeraden om contact op te nemen met een bedrijf dat alles zou overnemen. SD/Solid Dreams. Toen ik dat bedrijf belde zei men dat de info weergegeven op de website van Röllfink niet klopt. Zij nemen de taken over tegen een verminderde prijs met een tussenkomst van het CBW. Benieuwd waartoe dit zal leiden...

De oplossing

Graag had ik mijn reeds gestorte voorschot terug ontvangen zodat ik de VRIJE keus heb om een andere firma aan te stellen voor de opdracht.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dieter C
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Rollfink Interieurspecialisten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen