Klacht Rollfink Interieurspecialisten: wij eisen onze aanbetaling terug

Klachtnummer
# 296000
Gebruiker
Tempo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

November 2017 "droomkast" besteld en aanbetaling gedaan, we komen Uw kast plaatsen eind januari 2018. We zijn nu 20 afspraken, telefoontjes, mails en nieuwe beloftes verder en natuurlijk nog geen kast. Luister Rollfink of beter familie Roelevink jullie zijn gewoon OPLICHTERS. En jij Coen Eelting met nog een bedrijf genaamd Coensold bent geen haar beter. Oja een bedrijf neemt jullie bende over, tuurlijk! Wij eisen onze aanbetaling terug, mijn bedrijfsadvocaat neemt schriftelijk contact met U op.

De oplossing

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rollfink Interieurspecialisten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen