Klacht Rolluiken33.nl: Rolluiken defect en vervolgens een passende oplossing alleen deze niet nakomen.

Martijn

Op 07-03-2021 ben ik met Rolluiken 33 (Store33) overeengekomen dat ik vier goed werkende rolluiken van het merk Heroal zou ontvangen.

Tot 3 keer toe zijn er meldingen gedaan dat de rolluiken niet goed functioneerde. Service vanuit dit bedrijf 0,0. Mijn advies, niet bestellen bij deze firma. Zie hieronder onze samenvatting van de gehele situatie.

Op 07-03-2021 heb ik de bestelling geplaatst voor het leveren van 4 stuks rolluiken.

Op 26-03-2021 heb ik de bevestiging gehad dat de rolluiken dinsdag 30-03-2021 worden geleverd.

Op 30-03-2021 heb ik de eerste melding gedaan dat 1 rolluik transportschade had en dat deze hersteld dient te worden. Gevraagd of dit destijds nog kon voor plaatsen van de dakkapellen. Er is mij toen verteld dat jullie je best gingen doen om dit nog voor plaatsing dakkapellen op te lossen. Plaatsing dakkapellen 18-04-2021.

Op 31-03-2021 heb ik een link ontvangen voor het ophalen van de rolluik en deze is op 01-04-2021 opgehaald.

Op 03-04-2021 na testen van de 3 overige rolluiken de constatering gedaan dat nog 2 rolluiken niet naar behoren werkte. 1 daarvan is beschadigd aan de lamellen en 1 daarvan ging niet verder naar beneden.

Op 04-04-2021 een mail gestuurd en mijn twijfels aangeven over de kwaliteit en het tijdig leveren van de herstelde rolluik en bijkomend het nieuwe probleem.

Na telefonisch contact is er een oplossing geboden om een stelkastje op te sturen zodat het rolluik afgesteld kan worden en wel verder naar beneden gaat. Ook worden er extra lamellen verstuurd om het andere defect op te lossen.

18-04-2021 plaatsing dakkapellen. Nog geen extra lamellen om het defect te verhelpen en het defecte rolluik vanwege transportschade ook nog niet retour ontvangen.

1 week na plaatsing dakkapel de extra lamellen ontvangen om vervolgens zelf te monteren op de geleverde rolluik.

21-05-2021 telefonisch contact gehad over de levering van het defecte rolluik vanwege transport schade. Telefonisch mij doorgegeven dat waarschijnlijk dinsdag 25-05-2021 het rolluik wordt geleverd.

Toen na 2 maanden later nog steeds niks ontvangen.

Uiteindelijk zijn de rolluiken ontvangen en weer 2 daarvan niet goed functioneren.

Vervolgens per mail en schriftelijk afgesproken dat Store33 het bedrag van 3 rolluiken zou crediteren, hierop akkoord ontvangen. Na het terug sturen van de rolluiken is het bedrag van 2 rolluiken gecrediteerd. Weer een afspraak niet nagekomen.
Tot nu nog geen oplossing.

Het volledige afgesproken bedrag crediteren.

Wij vinden dat Rolluiken33.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Rolluiken33.nl?