Klacht Romass: Belachelijke hoge kosten, compleet monopolie.

sad Niet opgelost
Kivits

Onnodige hoge kosten over niet geleverd werk. Monteur af moeten zeggen en dan € 35,- factuurkosten in rekening durven te brengen. Dat de aanrijkosten in rekening worden gebracht, goed recht. Ook op de factuur stond arbeidskosten die er niet zijn geweest. Verder doet het bedrijf het voorwerk niet, moet je zelf doen.

Onnodige kosten voor de klant niet in rekening brengen. Kortom klantvriendelijk zijn.

Romass
    Beste heer/mevrouw Kivits,

Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Ik heb uw dossier erbij gepakt. Hierin staat vermeld dat u 15 minuten voor aanvang van de reparatie aan heeft gegeven dat dit niet meer nodig was. In onze algemene voorwaarden staat beschreven dat een afspraak kostenloos geannuleerd kan worden tot maximaal 15:00 op de werkdag voorafgaand van de afspraak. Indien dit te laat wordt gemeld, worden de voorrijkosten en halfuurloon van de monteur in rekening gebracht. Tijdens het telefonisch contact met de monteur 15 minuten voorafgaand van de afspraak heeft u aangegeven dat het niet nodig meer was. Dit is helaas te laat en daarom zijn de voorrijkosten en halfuurloon van de monteur in rekening gebracht.

Hopend u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet, Merel

Kivits
Niks zo wimpelen ze iedereen af

Ook een klacht indienen over Romass?