Klacht Romass: Belachelijke hoge kosten, compleet monopolie.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 463453
Gebruiker
Kivits
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onnodige hoge kosten over niet geleverd werk. Monteur af moeten zeggen en dan € 35,- factuurkosten in rekening durven te brengen. Dat de aanrijkosten in rekening worden gebracht, goed recht. Ook op de factuur stond arbeidskosten die er niet zijn geweest. Verder doet het bedrijf het voorwerk niet, moet je zelf doen.

De oplossing

Onnodige kosten voor de klant niet in rekening brengen. Kortom klantvriendelijk zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    Romass
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Kivits,

    Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Ik heb uw dossier erbij gepakt. Hierin staat vermeld dat u 15 minuten voor aanvang van de reparatie aan heeft gegeven dat dit niet meer nodig was. In onze algemene voorwaarden staat beschreven dat een afspraak kostenloos geannuleerd kan worden tot maximaal 15:00 op de werkdag voorafgaand van de afspraak. Indien dit te laat wordt gemeld, worden de voorrijkosten en halfuurloon van de monteur in rekening gebracht. Tijdens het telefonisch contact met de monteur 15 minuten voorafgaand van de afspraak heeft u aangegeven dat het niet nodig meer was. Dit is helaas te laat en daarom zijn de voorrijkosten en halfuurloon van de monteur in rekening gebracht.

    Hopend u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Vriendelijke groet, Merel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kivits
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks zo wimpelen ze iedereen af
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Romass?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen