Klacht Romass: Geen reparatie, wel betalen

Klachtnummer
# 432805
Gebruiker
Garagebezitter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wat een waardeloze zaak. Ik geef op de website aan dat de gasveren stuk zijn. Komt de monteur, is het eerste dat hij zegt 'wij doen geen gasveren'. Als ik vraag waarom ze dan komen biedt hij aan de gasveren te demonteren, zodat de deur het helemaal niet meer doet, ze op te sturen naar Duitsland, wat 'weken' kan duren en dan nieuwe te installeren. En of ik maar even direct EUR 135 wil pinnen voor voorijdkosten en werkloon. Ja inderdaad: 'werk'loon. Welk werk dan? Ook na herhaald emailverkeer blijft Romass volhouden dat dit is wat ze beloven op hun website: 'Onze professionele servicemonteurs verhelpen in korte tijd alle problemen met alle types en merken garagedeuren zodat je weer zo snel mogelijk verder kan.'

De oplossing

De factuur annuleren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Romass is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Romass?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen