Klacht Romass: Incompetent bedrijf met geen terzake kundig personeel.

Klachtnummer
# 376859
Gebruiker
cafekrijnen#5143
Datum
1 reactie

Details

De klacht

er is een monteur van dit bedrijf langs geweest die na onderzoek constateerde dat de motor kapot was. Er kon een nieuwe motor besteld worden als ik het volledige bedrag van de nieuwe motor ad € 1.284,75 excl. btw betaalde. Dat heb ik geweigerd en ben akkoord gegaan met € 800,-=. In een later stadium heb ik geconstateerd dat er een thermische beveiliging op zat, die heb ik ingedrukt en de motor functioneerde weer normaal.

De oplossing

Staan op terugbetaling van het voorgeschoten bedrag minus de voorrijkosten en een half uur werkzaamheden n.a.v. het eerste bezoek. Een nieuwe Polynorm motor plus zenders blijkt ook maar € 395,= te kosten.

1 reactie

  1. Auteur
    Romass
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste P.A. Landa,

    Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Ik heb zojuist uw dossier erbij gepakt en de mensen gesproken die erbij betrokken waren. Wat betreft de motor heeft zowel de monteur als mijn collega van kantoor u meerdere malen gevraagd of u deze motor wel echt wilde gezien dit een product is wat niet makkelijk te verkrijgen is en wij speciaal in hebben moeten kopen voor u. Om die reden hebben wij u ook een aanbetaling laten doen om zeker te weten dat u deze motor wel wilde en af zou nemen.

    Gezien u een aanbetaling heeft gedaan op de afgenomen goederen heeft u handgeld gegeven ter reservering van de motor. Als u zich na de koop bedenkt heeft u geen recht op terugbetaling van de aanbetaling.

    Iedere tekortkoming in de nakoming van een verbintenis verplicht de schuldenaar (u) de schade die de schuldeiser (de verkoper) daardoor lijdt te vergoeden (art. 6:74 BW)

    Om die reden zullen wij uw verzoek om de aanbetaling terug te betalen niet tegemoet komen.

    Met vriendelijke groet

    Mirjam

Ook een klacht indienen over Romass?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen