Klacht Romass: NA TWEE MAANDEN ONZE BEDRIJFSROLDEUR NOG STEEDS NIET WERKEND.

willem v e

Vanaf 20 april bezig om een veer te laten vervangen van onze bedrijfs garage deur, monteur op 25 april geweest en maat opgenomen van de veer , vooraf 649,75 betaald zodat we binnen 2 max. 3 weken weer een deur hadden om onze werkplaats te kunnen betreden.Deze 2/3 weken werden na veel bellen 6 weken op vrijdag 2 juni is de veer vervangen met de extra kosten van 279,51 waarbij er weer voorrijkosten worden berekend echter maandag 5 juni is het hele spul afgebroken en staat de veer op springen waarbij de koppeling en aandrijfstang in het rond kan vliegen. Na bellen op 6 juni wederom mailtje gestuurd en tot op heden niets dan dat men om foto's vraagt.Ons bedrijf staat al twee maanden stil zonder gebruik te kunnen maken van deze garage en de situatie is levens gevaarlijk geworden omdat de boel op springen staat.Telefonisch kun je niemand spreken die een oplossing kan bieden enkel maar met mail.Ook heeft de monteur de aandrijfstang met een slijptol doorgeslepen zonder de wanden af te schermen zodat deze op de plek geheel is zwart geblakerd.Vooralsnog moet ik concluderen dat de firma Romass een ZEER slechte service en bedrijfsvoering heeft.

Zoals al per mail is doorgegeven , of binnen enkele dagen (2-3) de roldeur vakkundig herstellen of de betaalde factuur crediteren en evt. meerkosten herstel van roldeur vergoeden.

Romass is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

willem v e
    Helaas is na bezoek van de monteur van Romass de roldeur nog niet hersteld.Monteur heeft de op springen staande as hersteld met een degelijke koppeling echter valt de deur nog steeds dicht mits deze met een stok tot aan zijn eindpunt omhoog wordt gedrukt.Monteur is 23/06/17 langs geweest en zal alles oplossen echter is in een moment dat hij alleen was er tussenuit geglipt zonder wat te zeggen of te melden en een handtekening vervalst op de werkbon alsof we accoord zijn gegaan met de verrichte werkzaamheden.Helaas moet je dan weer opnieuw dit bij Romass per mail melden en wederom weer 10 dagen wachten.

Ook een klacht indienen over Romass?