Romass is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Romass: Onfatsoenlijk, onkundig en onprofessioneel
Details
De klacht
Zeer onvriendelijk monteur die ons continue onder druk zette, zijn auto voor de oprit van de deuren parkeert en weigert te verplaatsen. Komt niet op afspraak verschijnen, maar 3 uur te laat, eind van het verhaal zoals ik vaker lees: een torenhoge rekening, zonder dat er iets is gedaan. Een werkdag en veel geld verloren als we het niet aan zouden vechten. Nu echter het gedoe van een juridische procedure, maar dit is minder erg dan deze schurken betalen.De oplossing
Ik maak me zorgen dat dit bedrijf een kwetsbaardere groep mensen in de samenleving ernstig benadeeld. Wij hebben echter niet de illusie dat we deze mensen kunnen veranderen. De rekening zullen we aanvechten.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.