Klacht Romass: Onfatsoenlijk, onkundig en onprofessioneel

Klachtnummer
# 343728
Gebruiker
rob stalpers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zeer onvriendelijk monteur die ons continue onder druk zette, zijn auto voor de oprit van de deuren parkeert en weigert te verplaatsen. Komt niet op afspraak verschijnen, maar 3 uur te laat, eind van het verhaal zoals ik vaker lees: een torenhoge rekening, zonder dat er iets is gedaan. Een werkdag en veel geld verloren als we het niet aan zouden vechten. Nu echter het gedoe van een juridische procedure, maar dit is minder erg dan deze schurken betalen.

De oplossing

Ik maak me zorgen dat dit bedrijf een kwetsbaardere groep mensen in de samenleving ernstig benadeeld. Wij hebben echter niet de illusie dat we deze mensen kunnen veranderen. De rekening zullen we aanvechten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Romass is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Romass?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen