Opgelost door Romass: Slechte plaatsing van motor en geleiderail waardoor mijn deur na 4 keer al vast blijft zitten.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 261782
Gebruiker
G. Dreu
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Nieuwe garagedeuropener geplaatst motor met geleide stang.
deze is zeer slecht geplaatst en zit veel beweging in. Direct bij de monteur aangegeven deze vertelde mij dat dit zo hoorde.
Wel direct betalen want dat moet. driekeer de deur open en dicht gedaan met veel geschuif. Ik dacht zal ze eens bellen maar de 4e keer bleef de deur al hangen.
Gevolg nu; deur blijft openstaan. Ben al 3 dagen bezig om een monteur hier te krijgen. je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Je krijgt geen antwoord op je mail en je krijgt ook niemand aan de telefoon.
Alleen een call center, die domweg het zelfde zinnetje blijft herhalen. per mail aanvragen. En daar antwoorden ze niet op. Gevraagd mag ik uw adres want dan ga ik er heen. De heer aan de telefoon wist zijn eigen adres niet. alleen ergens in Etten leur. Ik ben zeer benieuwd wat hier uit gaat komen.

De oplossing

Andere monteur sturen met de juiste bevestigingsmiddelen. Rail goed vastzetten. Deur opnieuw inregelen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Romass is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    G. Dreu
    Datum
    Romass heeft contact opgenomen
    Alles goed onderzocht, erg vriendelijke heer aan de lijn gehad.
    Geven toe dat eea niet goed is verlopen.
    Hebben keurig een nieuwe afspraak gemaakt om een en ander te verhelpen.
    Mijn vertrouwen in deze firma is vooralsnog weer hersteld.
    Zodra ze zijn geweest geef ik nog door hoe een en ander is afgehandeld.
  2. Auteur
    G. Dreu
    Datum
    Romass heeft een afspraak gemaakt en is deze correct nagekomen.
    De nieuwe monteur heeft de complete ophanging vervangen omdat het zo niet zou werken.
    Zeer nauwkeurige monteur die alles precies ging uitmeten en aanpassen. Na een paar uur werk en twee koppen koffie en een grondige uitleg, werkt mijn deur weer prima.
    Zo moet het zijn.
    Ik heb als instelling; iedereen kan een fout maken. Het gaat erom hoe lossen we het op.
    Ik ben uiteindelijk tevreden en maak vol op gebruik van mijn nieuwe aandrijving voor mijn garagedeur. Kortom; klacht opgelost en een tevreden klant als resultaat.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G. Dreu
Datum
Uiteindelijke oplossing
Monteur is langsgekomen. Opnieuw de motor en aandrijving geplaatst. Werkt nu uitstekend.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Romass?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen