Klacht Romass: Tot nu toe een drama bedrijf, ze hebben een leuke babbel maar daar blijft t ook bij

Klachtnummer
# 265337
Gebruiker
patrickwillem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Garagedeur hendel is afgebroken. Formulier ingevuld merk garagedeur ingevuld. Tot 2x toe kon de monteur niet komen. Nieuwe afspraak gemaakt voor eind vd dag. Dan komen ze om 12:00.
Monteur heeft alleen gekeken, verder niets uitgevoerd, want hij had geen spullen bij zich voor deze deur, raar want dat had ik aangegeven.
Voor alleen maar kijken en verder geen oplossing moest ik wel 137 euro betalen, waarvan 90 euro voorrijkosten en half uur werk???? Ik moest t maar bij iemand anders zijn voor deze deur. Nou specialisten zijn t idd, om snel en gemakkelijk geld te verdienen zo, ook mail gestuurd, geen reactie, telefonisch hebben ze ook geen oplossing. Allemaal heel raar maar je moet wel betalen want dat staat in hun algemene voorwaarden

De oplossing

Lijkt mij niet erg moeilijk om dan te kijken welke garagedeur t is evt t type nr op te schrijven en dan een nieuwe hendel te bestellen, en dan verdorie niet zo veel geld te rekenen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Romass is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Romass?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen