Klacht Ron Haans: Sportschool vraagt extra geld door "Coronakosten"

Klachtnummer
# 449550
Gebruiker
bramvmk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sportschool brengt extra kosten inrekening door Corona.

Ook worden mails genegeerd en elke vorm van communicatie is niet haalbaar.

Verder wordt compensatie genegeerd waardoor ik via de bank het geld terug moest vragen.

Nu komen ze met:
"We hebben per lid € 20,00 extra kosten gemaakt voor o.a. administratiekosten, de storno’s en het uit/en inschrijven van de tag. (dit heeft te maken met beveiliging en aan en af melden voor de verzekering).

Aangezien wij ons hier samen doorheen moeten slaan berekenen wij u de helft € 10,00 en de andere helft is voor ons."

Is dit toegestaan?

De oplossing

Ik wil niet betalen hiervoor, en wil graag een betere compensatie
(vanuit ron haans zelf, niet dat ik zelf naar de bank moet)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ron Haans hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ron Haans?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen