Klacht Ronald Rijschool: Oplichting, valse facturen

jeff

Ik ben vorig jaar bij Rijschool ronald begonnen aan mijn motor rijbewijs.
Ik begon met een all. In pakket aanbieding voor €999,99 en na korte tijd begon
de drama al. Ze beweerde op een gegeven moment niks af te weten van die aanbieding
die op hun eigen site heeft gestaan, en ik kreeg alleen maar afwijkende en veel verschillende facturen dus ik kan zelf ook niks bewijzen vanwegen gebreken in hun administratie. Het lessen zelf ging ook niet zonder slag of stoot, als ik bijv. om 15:00 had afgesproken begonnen we 9 van de 10 x pas om 15:15 en stopte weer om 15:50.
ik heb ook een paar gehad dat ik een dubbele les had afgesproken om bijv. 18:00 tot 20:00 en dan komt de instructeur pas om 19:00 opdagen terwijl het blok uur wel in rekening gebracht wordt. ik heb verschillende keren gebreken op de motoren ontdekt en gemeld maar daar werd nooit niks mee gedaan terwijl ik zelf monteur ben dus ik weet wanneer iets technisch niet in orde is. En nog veel meer wat niet meer past!

het lieftst wil ik dat de rijschool gecontroleerd wordt of het eventueel te bewijzen valt dat ze valse facturenen versturen. Ik hoop natuurlijk ook dat ik al het teveel betaalde geld terug zou krijgen maar daar heb ik jammer genoeg een hard hoofd in. Maar dan wil ik dat er voorkomen wordt dat er meer slachtoffers van komen. Ik hoop ook mensen hiermee op te laten passen voor deze rijschool met hun oplichtings praktijken, en zie ze ook liever naar een andere een beter bekwamen rijschool gaan!

Wij vinden dat Ronald Rijschool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ronald Rijschool?