Klacht Ronald Rijschool: Oplichting, valse facturen

Klachtnummer
# 99868
Gebruiker
jeff
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben vorig jaar bij Rijschool ronald begonnen aan mijn motor rijbewijs.
Ik begon met een all. In pakket aanbieding voor €999,99 en na korte tijd begon
de drama al. Ze beweerde op een gegeven moment niks af te weten van die aanbieding
die op hun eigen site heeft gestaan, en ik kreeg alleen maar afwijkende en veel verschillende facturen dus ik kan zelf ook niks bewijzen vanwegen gebreken in hun administratie. Het lessen zelf ging ook niet zonder slag of stoot, als ik bijv. om 15:00 had afgesproken begonnen we 9 van de 10 x pas om 15:15 en stopte weer om 15:50.
ik heb ook een paar gehad dat ik een dubbele les had afgesproken om bijv. 18:00 tot 20:00 en dan komt de instructeur pas om 19:00 opdagen terwijl het blok uur wel in rekening gebracht wordt. ik heb verschillende keren gebreken op de motoren ontdekt en gemeld maar daar werd nooit niks mee gedaan terwijl ik zelf monteur ben dus ik weet wanneer iets technisch niet in orde is. En nog veel meer wat niet meer past!

De oplossing

het lieftst wil ik dat de rijschool gecontroleerd wordt of het eventueel te bewijzen valt dat ze valse facturenen versturen. Ik hoop natuurlijk ook dat ik al het teveel betaalde geld terug zou krijgen maar daar heb ik jammer genoeg een hard hoofd in. Maar dan wil ik dat er voorkomen wordt dat er meer slachtoffers van komen. Ik hoop ook mensen hiermee op te laten passen voor deze rijschool met hun oplichtings praktijken, en zie ze ook liever naar een andere een beter bekwamen rijschool gaan!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ronald Rijschool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ronald Rijschool?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen