Klacht Rondomwonen: Verhuizing zgn te vuil achtergelaten

Anoniem

L.S.
Wij zijn verhuisd naar Drunen,hebben dus ons oude huis,Hargpad No 1 2642 JP in Pijnacker,opgeleverd op 08-11-2012.Het huis werd gecontroleerd door De Hr R.Zegwaard daar hebben wij alle formelieren getekend ,hij had wel een opmerking over 2 kastjes en een spinrag waar de ijskast had gestaan,daar heb ik toegezegd ,dat wij een afspraak hadden gemaakt met de Familie Bijsterveld, daar die ons nog al opgehouden hadden toen wij er aan het opruimen waren .Wij waren nog bezig boven met isolatie die had mijn vrouw naar beneden gebracht,maar Bijsterveld had ze liever boven dus weer terug gebracht.Zij hebben goed gevonden dat de trapbekleding bleef liggen en de douce bleef staan.en het zonnescherm in de Koepel in de woonkamer ook.Wij waren eerlijk van mening dat alles goed was!!!!! Maar tot onze verbazing ging toen de Hr R Zegwaard aan de gang, en zette er een schoonmaakploeg in met de medeling dat hij overleg gepleegd had met de Fam Bijsterveld,Die heb ik gelijk na ontvangst van zijn veel te laten brief gebeld, die deelde mee dat ze nergens van af wisten? Toen zij de sleutel kregen op 16-11-2012 stonden zij volgens hen perplex het zonnescherm was weg, de stang om het dicht te schuiven stond er nog wel!!!! En wij hadden met overleg, dat alles wat nog boven op het balcon aanwezig was mocht blijven liggen, ook verdwenen was,ons inziens heeft de Hr Zegwaard gelegenheid heeft gegeven om het mee te nemen!!!!! EN nu als klap op de Vuurpijl wil hij de kosten op ons verhalen?Terwijl als wij het geweten hadden wij onze hulp die een keer in de veertien dagen kwam schoonmaken,en die had nog toegezegd als ik nog wat kan doen dan licht je me wel in.De Hr Zegwaard beweert dat hij gebeld heeft op onze nul zes, maar helaas die was zoek geraakt tijdens de verhuizing.Nu als ik in zijn plaats geen contact krijg dan per brief,dat doet hij wel nu er geld mee gemoeid is kan dat wel, en wij kunnen niet meer ingrijpen, wij vinden dit zeer onfantzoenlijk!!!!!!! Hopend u bij deze voldoend ingelicht te hebben eindig ik met de meeste Hoogachting: Fam van Buijtene Van Speijkstr 6 Drunen

Wij verwachten Compensatie,want het gaat eigenlijk nergens om!!!!!!!

Wij vinden dat Rondomwonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Rondomwonen?