Klacht Rondvluchthilversum.nl: Aan een vooruitbetaalde ticket geen uitvoering geven

Ton Reijntjes

Voor mijn verjaardag in februari 2020 heb ik van mijn familie een kado-ticket gekregen voor een rondvlucht boven Sail2020 voor drie personen. Op 23 maart 2020 heb ik telefonisch bevestigd en gemeld dat wij met 2 personen op 12 augustus 2020 deze rondvlucht in de middag willen uitvoeren. Er werd geantwoord dat dit kon en dat er later contact met ons zou worden opgenomen.
In mei/juni werd Sail2020 de de Gemeente Amsterdam afgelast. Ik heb weer telefonisch contact opgenomen met RondvluchtHilversum en aangegeven dat wat ons betreft de rondvlucht boven het Noordzeekanaal door kon gaan. Volgens RondvluchtHilversum was dat mogelijk en hij zou met ons nog contact opnemen.
Op 21 augustus heb ik weer telefonisch contact opgenomen met RondvluchtHilversum en daar meldde een meneer dat er veel mensen belden en kreeg ik het verzoek om mij te melden via het contactformulier op de website. Dit heb ik nog de zelfde dag gedaan.
Omdat op mijn verzoek niet werd gereageerd, heb ik vandaag (9 september) heb ik opnieuw geprobeerd telefonisch contact op te nemen met RondvluchtHilversum en daar kreeg ik een bandje met het verzoek dit weer via de wensite te doen.

Het vliegticket is geldig tot 8 februari 2021 en wij willen voor die datum een rondvlucht boven het Noordzeekanaal gebied.
Mocht dit niet mogelijk zijn dan willen wij een verlenging van de geldigheid totdat de rondvlucht is uitgevoerd uiterlijk 1 juli 2021.
Hierna willen wij het volledige bedrag voor het vliegticket (€ 290,-) terug krijgen.

Wij vinden dat Rondvluchthilversum.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Rondvluchthilversum.nl?