Klacht Roobol Woontextiel : lange levertijd meermaals verzetten leverdatum
Details
Klacht
we hebben 22 aug 2021 een bestelling geplaatst bij robol winkel en dat waren houten luxaflex en daar zou levertijd op zitten van 4 tot 6 weken kon uitlopen naar 8 tot 10 weken/ dus uiterst eind Oktober . De levertijd gaat in na plaatsen bestelling en aanbetaling gedaan 22 aug .Dat was eerst de reden. Werden we gebeld dat ze er mee bezig waren maar er ontbrak bij een van de opgegeven ramen aan welke kant de bediening moest komen. Gelijk doorgegeven konde ze het doorgeven zodat weer verder konden ermee. Werd doorgegeven dat ze week november geleverd zouden maar net ervoor kregen we te horen dat ook dat niet klopte en weer werd uitgesteld.Wel hadden ze overleg gehad en hadden de tegoed pas die we hadden ontvangen naar aanleiding van 75 jaar bestaan met 75 euro vrij te besteden ze hadden verrekend op de nota als compensatie .Ik had gereageerd dat is geen compensatie dat waren onze eigen 75 euro die we vrij konden besteden. Konden ook 15 % korting krijgen op vloerkleed maar willen helemaal geen vloerkleed. Kregen wel een bos bloemen om het te verzachten en zouden we week 1 dus inmiddels al Januari 2022 de bestelling konden verwachten. Maar nee hoor contact zelf gezocht omdat we niks hadden gehoord en zieden er ontbrak bij een raam aan welke kant bediening moest ik zie klopt niet want dat is Okt al doorgegeven.Zouden het nagaan en ja hoor kregen een mail dat we nu week 4 bestelling konden verwachten dan zitten we al 24 weken te wachten. Ze zeggen overmacht vanwege leveren van hout enz maar dat we bestelling hadden geplaatst was de nasleep van corona al over en hout wel duurder maar te leveren .Iedere keer wordt er gereageerd als overmacht en dat ze er niets aan kunnen doen .Maar zit is echt niet normaal zou lang wachten op iets dan is de blijschap er snel vanaf op deze manier en vooral ook omdat je steeds hetzelfde antwoord krijg overmacht maar meer niet . En de echte reden geheel onduidelijk blijft van het vele malen verzetten van de levering .Er wordt wel iedere keer gezegd hebben contact gehad met de leverancier en dan horen we datum dat er wordt geleverd dan zou je er toch wel vanuit moeten gaan dat de leverancier een goede inschatting kan maken en niet tot vele malen toe het verzet ook .als klant sta je met je rug tegen de muur maar zo ga je zeker niet met klanten die zitten te wachten op hun bestelling om gehoord te worden. afwachten of garantie pas ingaat bij levering?Gewenste oplossing
omdat ze zelf steeds een datum doorgeven aan ons en dat steeds weer wordt verzet en zonder overleg die bon van 75 euro die vrij te besteden was is verrekend op nota en anders 15 % korting op artikel die je niet aanschaft .Zou er bij lang wachten een andere betere compensatie / oplossing mogelijk moeten zijn en niet alleen antwoord onmacht.Kan foto van factuur niet meegestuurd krijgen
ALLEEN MAILEN OF APP IVM SLECHTHOREND
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.