Klacht Roobol Woontextiel B.V.: gordijn roobol

Klachtnummer
# 46554
Gebruiker
marian
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte heer /mevrouw

mijn dochter heeft bij Roobol in Bergen OP Zoom gordijnen gekocht
nu zat er in een gordijn een weeffout in
en door die weeffout zit er een gaatje in de stof .
we zijn terug gegaan naar Roobol in Bergen OP Zoom
en hebben met 2 Collega`s geconstateerd dat het een weeffout was
en hebben een order gemaakt voor een nieuw gordijn te laten maken !
( Dus dat was geregeld dachten we )

Na 6 weken dat het gordijn weg was .werd mijn dochter gebeld (we dachten dat het klaar was )
door het hoofdkantoor dat ze geen nieuw gordijn wouden maken ??????????

6 weken nadien ! we dachten dat het klaar was !
De collega`s van het filiaal snapte er niets van !
die zeiden waar zijn die nu mee bezig !
er moet een nieuw gordijn komen !

ik heb het hoofd kantoor zelf gebeld , ik kreeg als antwoord : KLACHT IS AFGEWEZEN !
ik heb ook nog een E mail gedaan ! en niets meer van gehoord !

De oplossing

een nieuwe

1 reactie

  1. Auteur
    Roobol Woontextiel B.V.
    Datum
    Beste,
    Uw klacht wordt opnieuw voorgelegd aan onze serviceafdeling.