Opgelost door Roobol Woontextiel B.V.: Gratis tapijtleggen blijkt de HOOFDprijs te kosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 25104
Gebruiker
Johan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 6 April 2013 tapijt besteld bij Roobol-Almere-Stad-Markerkant; tapijt was voor trap, overloop,1 slaapkamer. Roobol adverteert in folders/website met kortingsactie: lagere prijs(10% korting) en GRATIS LEGGEN . Bij sectie aanbiedingen-website staat een sterretje met als tekst "vraag naar de voorwaarden in de winkel". Ik heb echter op website elders gezocht via submenu Tapijt SPECIAAL voor trappen daar GEEN sterretje en wel vermelding GRATIS LEGGEN. Ook in de winkel geen vermelding van LEGLOON van tapijt voor de trap na mijn vraag daaromtrent aan de verkoper.
Na mijn klacht in de winkel was de reactie star/stug; beheerder van de Roobol-winkel Almere-stad distantieert zich van zijn eigen website en weigert enige vorm van minimale compensatie Conclusie: informatieverschaffing op website en in de winkel misleidend GEEN heldere communicatie ;tevens is bejegening in de klachtenafhandeling ambtelijk en veel te star/ stug voor een commercieel bedrijf.

De oplossing

Het liefst zou ik het contract annuleren vanwege gebrek aan vertrouwen in de goede verdere afwikkeling door Roobol, maar reeds aanbetaling gedaan van eur.350,00 en primer van eur.25,95 gekocht ;
alternatieve afwikkeling: compensatie dmv: "twee trapreden gratis leggen" a Eur 40,00

1 reactie

  1. Auteur
    Roobol Woontextiel B.V.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,Uw klacht wordt in behandeling genomen door onze serviceafdeling. Zij zullen contact leggen met u over de mogelijk alternatieve afwikkeling á €40,-. Bovendien zal er contact zijn met de genoemde winkel over dit voorval.We hopen uw klacht op deze wijze voldoende te hebben beantwoord. Voor verdere vragen kunt u zich uiteraard richten tot onze serviceafdeling.(http://www.roobol.com/contacts)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Johan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Roobol Woontextiel B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen