Klacht Roobol Woontextiel B.V.: Service Roobol Hellevoetsluis, nieuwe zoom gordijnen

I.Langendoen

Geachte heer / mevrouw,

Wij zijn al jaren trouwe klant bij Roobol en zijn altijd goed geholpen wanneer wij voerbedekking, gordijnen of zonwering nodig hadden.
Helaas is hier door uw winkelbediende in de vestiging Hellevoetsluis nu een einde aan gekomen.
Mijn vrouw heeft op 10 juni in de winkel gevraagd of er een nieuwe zoom in de daar door ons aangeschafte gordijnen gemaakt kon worden.
Hierop is bevestigend geantwoord en de volgende dag is mijn vrouw met de afgespelde gordijnen vanuit Oostvoorne naar de winkel toe gegaan.
De desbetreffende winkelbediende heeft toen gezegd dat zij het niet zouden doen, met de een of andere reden dat ze geen garantie kon geven,
en vervolgens werd mijn vrouw verwezen naar "de turk".
Wij vinden dit echt stijlloos en vinden dat uw medewerker op de eerste plaats niet had moeten zeggen dat de werkzaamheden door Roobol gedaan zouden worden.

Gratis nieuwe zoom in gordijnen, zonder excuses over geen garantie kunnen geven.
Dat snappen wij ook wel.

Ook een klacht indienen over Roobol Woontextiel B.V.?