Klacht Roobol Woontextiel B.V.: Te hoge voorrijkosten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 159373
Gebruiker
R.A.A. Zwagemaker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

in 2010 heb ik met mijn vrouw rolgordijnen aangeschaft bij Roobol welke in Gouda een winkel heeft zitten, mede daarom vind ik het ongehoord dat wanneer mij gordijnen (na een service reparatie eind 2014 plaatsgevonden had, dat ik dan nú voor enkel de voorrijkosten 70 euro moet betalen, daarbovenop zouden dan nog de evt. kosten van de reparatie komen!

De oplossing

zolang er een winkel in dezelfde plaats is als er een klant woont dat daar géén voorrijkosten voor monteurs in rekening worden gebracht, alleen maar omdat de winkel géén monteurs in dienst heeft, enkel maar verkopers, en als er monteurs van hetzelfde bedrijf voor mij part in Groningen hun vestiging hebben zitten, daar hoeft dan de klant niet de dupe van te worden.

1 reactie

  1. Auteur
    R.A.A. Zwagemaker
    Datum
    is weg van minste weerstand, door gewoonweg NIET op mijn (in dit geval) te reageren!
    Maar mij zien ze niet meer terug!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.A.A. Zwagemaker
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Roobol Woontextiel B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen