Klacht Rookwinkel.nl: Bestelling niet ontvangen en wel betaald

M.

11 dagen geleden een bestelling geplaatst en direct betaald. Zeggen 24 uur service te hebben. Na een WEEK nog niets ontvangen. Per email verzocht om directe afzending. Zeggen ze dat alleen bij IDeal betaling direct verzonden word. Desondanks hebben ze de betaling al 6 dagen binnen en verzenden niets. Weer email contact, vragen ze wanneer betaald is om dat er bij te zoeken. Gegevens overlegd, geen reactie. 2 dagen later wordt een verzendnota gestuurd waarop staat dat het vandaag verzonden is. Geen excuus, alleen die verzendmail.

M. Mennega

Geld retour als tegemoetkoming voor deze slechte service. Dan kans dat ik klant voor hen behouden blijf.

Rookwinkel.nl
    Beste heer Mennega,Uw bestelling is reeds op 11-10 naar u verzonden.
    Overboekingen worden verzonden na ontvangst van betaling.
    Vanaf het moment van ontvangst van betaling hebben wij 24 uur om u bestelling te verzenden.
    Het ontbreken van bijvoorbeeld het bestelnummer of een correcte naam vermoeilijkt het koppelen van betaling aan bestelling. Dit kan verklaren waarom uw bestelling later is verzonden.
    Als advies kunnen wij mee geven dat een betaling gedaan per iDEAL vlotter verloopt dan een betaling per overboeking. Daar deze er tot maximaal 2 werkdagen over kan doen eer wij deze binnen hebben.
    Wij gaan er van uit dat u uw bestelling inmiddels correct heeft mogen ontvangen?
    M.
    Alleen het versturen van een reeds betaalde opdracht is geen oplossing. Op z'n minst was een excuus op z'n plaats geweest. Een reeds gedane klacht kan ik niet van klachtenkompas verwijderen en zou bovendien niet terecht zijn.
    M.
    Alleen het versturen van een reeds betaalde opdracht is geen oplossing maar uw wettelijke plicht. Op z'n minst was een excuus op z'n plaats geweest.
    Aan uw verzoek de klacht van klachtenkompas te halen kan ik niet voldoen en zou bovendien onterecht zijn. Nadien nog enkele malen bestellingen gedaan die correct zijn afgehandeld.

M.

Ook een klacht indienen over Rookwinkel.nl?