Klacht Rookwinkel.nl: defect vision spinner 2

walter84

Op 13-11-14 heb ik een vision spinner 2 gekocht. De vision spinner 2 laadt niet altijd goed op, soms geeft het aan dat de accu vol is al na 20 minuten laden. Het gevolg is dat ik 's ochtends een accu heb die maar een fractie is opgeladen. Ik heb deze klacht uitgelegd en rookwinkel heeft de vision spinner getest, zij concludeerden dat het apparaat goed werkte en dat misschien mijn oplader defect was dus heb ik een nieuwe oplader gekocht bij de rookwinkel. Na een paar dagen had ik weer hetzelfde probleem. Dit weer uitgelegd in de winkel en kreeg ik dit keer te horen dat dit een bekend probleem is met de vision spinner en dat ik de oplader maar uit het stopcontact moest halen en het er weer in stoppen en dit moest herhalen totdat het apparaat het wel deed en dat het apparaat dus geen defect heeft.

Een nieuwe vision spinner 2 of een vergelijkbaar apparaat, ik ben bereid om bij te betalen voor een ander model.

Rookwinkel.nl
    Beste heer/ mevrouw,Zou u contact op kunnen nemen met onze klantenservice om zo voor u een passende oplossing te vinden?Vriendelijke groet,Rookwinkel.nl
    walter84
    Rookwinkel wilt het apparaat WEER testen. Krijg ik straks WEER het antwoord dat ik de oplader maar keer op keer moet ontpluggen?

Ook een klacht indienen over Rookwinkel.nl?