Opgelost door Rookwinkel.nl: Geen gehoor bij klacht

Samantha

Een maand geleden een start set besteld met 2 EGO CE5+ CLEAROMIZER.
Na een week er nog 2 besteld.
Voordat de 2e bestelling binnen was was er al 1 EGO CE5+ CLEAROMIZER lek.
Toen 2 e-mail gestuurd 1 via de site (contact formulier) 2e via hun mail adres.
Daar nooit een reactie op gehad.
Afgelopen week weer een mail gestuurd en daar kreeg ik 1 anwoord op. waar gaat het over?
Ik heb daar op gereageerd, maar nu nog steeds geen reactie gehad en inmiddels zijn alle 4 EGO CE5+ CLEAROMIZER stuk en lek terwijl 2 daarvan nog geen 24 uur zijn gebruikt.
Volgens de garantie en de site moeten ze minimaal 2 maanden mee gaan en hebben wij gewoon garantie.

Geld terug.

Rookwinkel.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

5 maanden later.
    rookwinkel heeft via de mail weer contact op genomen.
    Helaas kunnen zij niet lezen en weten zij niet wat er 5 maanden geleden is gestuurd via de mails.
    Nu vragen zij na 5 maanden mijn klacht in te trekken!
    Helaas weet ik inmiddels dat ik echt niet de enige ben met exact deze klacht!Ook is er in de 1e contacten gezegd dat zij geen onkosten van retour zenden vergoeden.
    In het contact wat nu loopt zeggen zij dat dat wel degelijk zo is in de vorm van liquids!
    Samantha
    Na vele mails is er een compensatie gekomen in de vorm van iets van de site naar keuze uitzoeken ter waarde van de 4 kapotte CE5+.
    Ook krijgen we een 5% korting bij een volgende bestelling.Voor ons is het prima opgelost, volgens rookwinkel.nl zelf gaan ze werken aan dit soort klachten en proberen te voorkomen dat ze ontstaan.

Samantha

Ook een klacht indienen over Rookwinkel.nl?