Klacht Rookwinkel.nl: Kangertech EMOW, van De Rookwinkel gaat stuk na 21/2 week, moet reparatie betalen

Sabine

E-sigaret Emow van De Rookwinkel gaat na 2 1/2 week stuk, batterij werkt niet goed.
Rookwinkel checkt de batterij, echter na terug ontvangst van de Emow stopt hij weer.
Weer opgestuurd, nu zou de clearomiozet te vast zijn aangedraaid, daardoor geen contact met de batterij mogelijk, kosten die ik moet gaan betalen 48,90 Euro. Ik reclameer want Emow is na 2 1/2 week al stuk gegaan. Dames van Klantenservice houden vast aan hun standpunt dat ik de reparatie zelf moet betalen. Men weigert ook de directie in te seinen (verzoek meermaals geuit) dat ik contact met hen zoek. Heb zelfs persoonlijk gerichte brieven verstuurd, ook aangetekend, komt geen reactie op.
Gevolg: nu al maandenlang geen Emow, ligt nog stuk bij Rookwinkel.

Minimaal nieuwe Kangertech EMOW, op basis van de garantieaanspraak (sigaret hoort langer te werken dan 2 1/2 week). Vergoeding krijgen van de betaalde kosten voor tevergeefs toesturen van de sigaret en de kosten voor aangetekend versturen van persoonlijk gerichte en aangetekend verstuurde brieven naar de 2 directieleden.

Rookwinkel.nl
    Beste Sabine,Na veelvuldig mail verkeer waren wij in afwachting op uw antwoord.
    Na nogmaals een herrinering te hebben gestuurd hebben wij reeds veelvuldig contact gehad met uw partner en is reeds een nieuwe EMOW naar u verstuurd.
    Hiermee kunnen wij uw klacht als afgehandeld beschouwen. Vriendelijke groet,Rookwinkel.nl
    Sabine
    De klacht betrof het functioneren van de sigaret zelf EN het feit dat de medewerkers weigen om een door hen voorgestelde en door mij afgewezen "oplossing" voor te leggen aan de directie. Zelfs aangetekend verstuurde, persoonlijk aan de directieleden gerichte brieven zijn ondergeschept en men weigerde de klacht door te leggen naar de directie. Slechte zaak, wie denken de medewerkers wel niet dat zij zijn, ik zit nog steeds met ca 20 EUR verzendkosten, ben ontevreden en directie weet van niets.
    Rookwinkel.nl
    Beste Sabine,Zoals reeds in de mail correspondentie naar u en uw partner is aangegeven is de directie genotificeerd en hebben zij mij gevraagd dit op mij te nemen.
    De verzendkosten zijn deels vergoed in de vorm van 2 flesjes liquid het andere deel kunnen wij helaas niet vergoeden omdat u er zelf voor heeft gekozen de brieven aangetekend te versturen.Vriendelijke groet,Rookwinkel.nl
    Sabine
    Zielige reactie, 1 flesje liquid ter waarde van 2,95 wordt sowieso altijd al gratis meegstuurd bij een bestelling. MIJ IS STEEDS VERTELD DAT DE DIRECTIE NIET IN KENNIS WERD GESTELD, er wordt nu dus gewoon gelogen. Was de directie WEL in kennis gesteld dan HAD DE DIRECTIE DE ZAAK EVEN MOETEN OVERNEMEN! Dat was wel zo netjes geweest, ik ben juist door de weigeringen van KS alleen maar bozer geworden.

Sabine

Ook een klacht indienen over Rookwinkel.nl?