Klacht Rookwinkel.nl: na 31 dagen bestelling nogsteeds niet ontvangen

NevaOnthe

Ik heb op 13 juni een bestelling geplaatst bij rookwinkel.nl. Maar helaas mijn bestelling kwam maar niet heb dan ook op 16 juni een email gestuurd met de vraag waarom ik mijn bestelling niet heb ontvangen ondanks dat er levering binnen 24 uur op de website staat. Ik kreeg een email dat ik 10 dagen moet wachten omdat post.nl er zo lang over kan doen om een in de brievenbus passende pakketje te bezorgen. Goed ik heb netjes gewacht en helaas nog niks ontvangen, op 24 juni nogmaals een email gestuurd en als reactie kreeg ik enkel dat mijn bestelling is verzonden op 14 juni en of mijn adres klopt. Ik heb gereageerd op de email dat mijn adres klopt maar daarna heb ik niks meer gehoord. Ik heb op 7 juli nogmaals een email gestuurd maar nog steeds geen reactie , ik heb ook op het forum http://www.elektrisch-roken.com/rookwinkel/ mijn verhaal gedaan in de hoop dat ze daar wel op reageren maar helaas ook niet.

Ik wil graag mijn bestelling ontvangen of mijn geld terug

Rookwinkel.nl
    Beste Zaynab,Helaas is uw bestelling zoek geraakt bij PostNL.
    Graag hadden wij u eerder te woord willen staan, maar na alle waarschijnlijkheid is uw mailtje verloren gegaan.
    Om dit te voorkomen hebben wij sinds een paar maanden een telefoon nummer waarop onze klanten ons dagelijks kunnen bereiken.
    Uw bestelling is reeds naar u onderweg.
    Wij hopen dat deze u goed bevalt.

Ook een klacht indienen over Rookwinkel.nl?