Klacht Rookwinkel.nl: Review wordt niet geplaatst

Joko

Ik heb 2 keer een beoordeling geplaatst over een bepaalde atomizer door hen geleverd. De beoordelingen die er staan zijn gem. 4,1 sterren. Mijn beoordelingen van 1 en 2 sterren worden niet geplaatst. Als je een beoordeling plaatst wordt die gecontroleerd op 'taal'. De werkelijkheid is dus anders.
De beoordelingen staan ver van de werkelijkheid. De atomizer voor de Joytech CE 5+ is kwalitatief onder de maat. Na soms een maar vaak na 2 dagen kun je zuigen wat je wilt maar is ie verstopt en komt er dus ook geen damp meer. Je zou er 2 tot 3 weken mee moeten kunnen doen; ahum! Ik verbruik er 3 per week x 1,60= 4,80! Bij Goedkooproken.nl heb ik nu een andere (nieuwe) soort besteld en die zou beter zijn. Wie weet......

Ik vindt dat beoordelingen van een ieder die beargumenteerd een waardering geven geplaatst moeten worden. Nu ben ik en velen met mij MISLEID door de reviews.

Rookwinkel.nl
    Beste heer Korenberg,Graag zouden wij met u willen bekijken wat er exact aan de hand is geweest met uw atomizers. Zou u onze klantenservice kunnen contacteren?
    Betreffende het plaatsen van beoordelingen, mochten er vragen bij staan dan wordt dit niet behandeld als zijnde een beoordeling. Wellicht is dit bij u het geval geweest.Wij horen graag van u.Vriendelijke groet,Rookwinkel.nl
    Joko
    Ik heb via de mail contact gehad met rookwinkel. Ze hebben meerdere producten ter vervanging aangeboden. dat is op zich heel correct. Mijn klacht ging over het niet plaatsen van een beoordeling over een product die minder positief is dan zij wensen? en daar heb ik tot op heden geen reactie op gehad. Jammer. Ik ben tevreden over de leveringen van hen maar als je kritische beoordelingen niet plaatst plaats dan ook geen positieve. De klant krijgt dan i.i.g. geen gekleurde/ eenzijdige informatie
    Rookwinkel.nl
    Beste heer Korenberg,Ik kan uw review helaas niet meer terug vinden en hierdoor ook niet plaatsen.
    Wij kunnen niet altijd alle reviews plaatsen.
    het is echter niet zo dat wij alleen reviews met een positieve noot plaatsen. Zoals u kunt lezen bij de verschillende geplaatste reviews.
    U mag echter een neiuwe review plaaatsen en deze zullen wij met zorg behandelen.
    Vriendelijke groet,Rookwinkel.nl
    Rookwinkel.nl
    Beste heer Korenberg,Ik heb met wat moeite uw review terug gevonden en deze is reeds op de site geplaatst.
    Een review moet aan een aantal eisen voldoen.
    Er mogen geen vragen en/ of linkjes in staan.
    Tevens dient het product correct gebruikt te zijn. Want het kan voorkomen dat de klacht ontstaat door verkeerd gebruik of een defect vanuit de producent.
    Dit voorkomt dat mensen door een incidentele productie fout een verkeerd beeld van een product krijgen.
    In het laatste geval zullen wij bij melding bij ontvangst het defecte product ook vervangen.
    Staan er klachten in die besproken kunnen worden met onze klantenservice, zullen wij ook eerst de klacht afhandelen via onze deskundige klantenservice in plaats van de review plaatsen en er wordt dan ook indien mogelijk contact gezocht met de klant.
    Het is niet het geval dat wij alleen positieve reviews met veel steren plaatsen. Wij willen onze klanten juist een eerlijk beeld geven van onze producten en hoe deze worden ervaren door onze klanten. Zolang ze aan de eisen voldoen plaatsen wij ook reviews met een laag aantal sterren. Wij hopen u zo naar behoren te hebben geholpen en dat u weer naar tevredenheid dampt.Vriendelijke groet,Rookwinkel.nl

Ook een klacht indienen over Rookwinkel.nl?