Opgelost door Roompot Vakanties: Accommodatie 8 personen viel erg tegen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 121660
Gebruiker
Commeren
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De woonkamer in ons huisje (345) was erg klein. We hadden een huisje geboekt voor 8 personen, maar de zeer gedateerde bank bood maar plaats voor 4, hooguit 5 personen. Een medewerkster van het park was het met ons eens.
1 stoel van de eethoek was stuk, deze is wel vervangen, maar voor een plastic exemplaar.
Daarnaast hebben wij een wifi ticket gekocht van €15,50 voor 7 dagen. De wifi is maar op 1 apparaat te gebruiken en die verbinding is ontzettend traag. Op sommige apparaten werkte de wifi helemaal niet.
De laatste avond van onze vakantie wilden we gaan eten in het restaurant, maar helaas, er werd niet bediend in het voorste stuk en gelijk werd ons ook medegedeeld dat het buffet al was volgeboekt. Wij konden dus niets bestellen…
Dat werd dus een frietje eten in de snackbar… Helaas niet wat wij van onze laatste avond verwacht hadden.
Wij verblijven sinds 2009 zowat elk jaar ergens op een Roompot park en altijd is alles in verhouding geweest... Behalve deze keer.

De oplossing

Een tegemoetkoming in de kosten, aangezien wij toch betaald hebben voor een accommodatie voor 8 personen

Bied deze accommodatie niet aan voor 8 personen maar voor 4 of 6 personen

2 reacties

  1. Auteur
    Roompot Vakanties
    Datum
    Geachte familie Commeren,

    Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw bericht d.d. 2 augustus jl.

    Wij betreuren het van u te vernemen dat uw verblijf op Ferienresort Cochem niet naar wens verlopen is. Wij hebben dan ook gemeend dat een compensatie in deze op zijn plaats is. Wij hebben u hedenmiddag van een schriftelijke reactie voorzien en u een compensatie aangeboden in de vorm van een korting op een volgend verblijf. Wij beschouwen een en ander hiermee als afgehandeld.

    Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Webcare Team Roompot Vakanties
  2. Auteur
    Commeren
    Datum
    prima behandeling van de klacht en compensatie word door ons beoordeeld als voldoende

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Commeren
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen