Klacht Roompot Vakanties: Accomodatie

Priscilla

Wij zijn afgelopen weekend bij u geweest in Weerterbergen.

Wat mij op viel meteen bij binnenkomst hoe erg het stonk naar urine in het huisje.
Dat is heel het weekend zo gebleven, was echt heel erg vies.

Ook het plafond in de badkamer zat vol schimmel en de pannen zaten nog onder de etensresten.

Tevens is het aanrechtblad kapot waar een kindje zich pijn aan kan doen.
Dan nog maar niet te spreken dat de voordeur niet op slot kon waardoor ik niet lekker heb kunnen slapen dit omdat er mensen dan eventueel makkelijker naar binnen konden komen.

Na dit gemeld te hebben aan de receptie is hier niets aan gedaan wat ik verre van niet netjes vindt. Normaal wordt alles netjes opgelost.

Heb er dit keer wel spijt van dat ik naar weerterbergen gekomen ben.
Erg teleurstellend en erg zonde van mijn geld geweest !!!
Zeker ook omdat alles normaal wel netjes is.

Graag zou ik een deel van mijn geld terug willen en tevens ook mijn borg aangezien ik het huisje erg netjes heb achtergelaten.

Roompot Vakanties
    Geachte mevrouw van Ballegoie,

Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw bericht d.d. 1 augustus jl.

Wij betreuren het te vernemen dat uw verblijf op Weerterbergen niet geheel naar wens is verlopen. Wij hebben uw bevindingen dan ook in behandeling genomen en wij hebben u reeds hedenmiddag van een schriftelijke reactie voorzien en een tegemoetkoming aangeboden. Uiteraard zullen wij uw bevindingen ook kenbaar maken aan de parkleiding van Weerterbergen, zodat hier aandacht aan besteed kan worden en de mogelijkheden tot verbetering bekeken kunnen worden.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Webcare Team Roompot Vakanties

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?