Klacht Roompot Vakanties: Accu Ebike

# 191369
Casper1965

Goedendag,

Wij hebben van 17-21 oktober een huisje gehuurd op Bospark de Schaapskooi.
Bij aankomst hebben wij een Ebike en een fiets met versnelling gehuurd.
Tijdens onze fiets tocht was na 15 km. de accu er plotseling leeg. Omdat ik een lichamelijke beperking heb was het voor mij niet te doen om met een lege accu verder te fietsen. Na ruilen van fietsen met mijn partner hebben wij de rest van de route afgelegd. (6 km). bij terugkomst op het park hebben wij dit bij de receptie aangegeven en een vervangende accu meegekregen. Echter ons fiets plezier was er wel een stuk minder om, omdat wij NIET meer een grote afstand durfde te fietsen.
Wij vinden dit een slechte zaak, omdat je er vanuit gaat dat de fiets wel betrouwbaar is. Zeker gezien de huurprijs van 60 euro.
Uiteindelijk heb ik nog 1 fietstochtje gemaakt.

Eventuele compensatie van huur van mijn E bike en van mijn partner.

Roompot Vakanties
    Geachte heer Anda,

Wij betreuren het van u te vernemen dat uw verblijf op vakantiepark niet geheel naar wens is verlopen. Wij bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan. Wij hebben u reeds 25 oktober van een schriftelijke reactie voorzien. Uiteraard hebben wij uw bevindingen ook kenbaar gemaakt aan de parkleiding van Bospark de Schaapskooi, zodat ook zij hiervan op de hoogte zijn en de mogelijkheden tot verbetering bekeken kunnen worden.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Webcare Team
    Roompot Vakanties

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?