Klacht Roompot Vakanties: Annulering Roompot niet mogelijk na ongeval.

Theo

Donderdagavond op een fietspad aangereden door een auto en 3 nekwervels gebroken.
Vanmorgen dus gebeld en gemaild om mijn geboekte vakantie tijdens de hemelvaart te annuleren maar dat kan dus niet. De mevrouw die ik aan de lijn kreeg vertelde dat ik dan maar een verzekering had moeten afsluiten. Ze wilde ook niet overleggen intern of er over nadenken, ik moest dan maar mijn klacht via de website melden.
Jammer dat het niet gewoon opgelost kan worden. Ze moeten het huisje toch in deze drukke periode makkelijk weer kunnen verhuren.

Het betaalde bedrag terug storten minus de evt. administratie kosten

Roompot Vakanties
    Geachte heer Spruit,Daar u uw klacht reeds via de website klacht.nl ingediend heeft, en wij deze per heden in behandeling hebben genomen, zullen wij uw klacht op deze website niet behandelen.Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Webcare team Roompot Vakanties
    Geachte Roompot,
    Bedankt voor de snelle reactie.
    Ik hoop dat het probleem snel wordt opgelost.Met vriendelijke groet,Theo Spruit
    Theo
    Roompot geeft aan via een andere web site het op te lossen maar dit gebeurt helaas niet. Ze geven op klacht.nl aan dat het opgelost is maar ze doen niks. Ja, ze wijzen je op de algemene voorwaarden.
    Mij zie je nooit meer op de Roompot en velen kennissen die met mij meeleven ook niet als dit niet opgelost wordt. Ik werk in een dienstverlenende organisatie en wij gaan gelukkig wel netjes om met onze klanten.
    Roompot Vakanties
    Geachte heer Spruit,Zoals gezegd beschouwen wij deze kwestie als afgehandeld. Onderstaand nogmaals de reactie welke wij u destijds gegeven hebben. Wij blijven in deze bij ons standpunt.Geachte mevrouw, meneer Spruit,Naar aanleiding van uw klacht op de website www.klacht .nl, is mij verzocht deze zaak uit te zoeken en naar u te reageren.Uiteraard is het triest dat u een ongeluk heeft gehad afgelopen donderdag, en daarvoor ons medeleven.
    U heeft echter op 11 mei 2014 via een internet een reservering gemaakt voor een cottage op Hof Domburg. Dit voor het Hemelvaartweekend
    welke morgen begint. Tijdens het boeken heeft u bewust gekozen geen annuleringsverzekering af te sluiten.
    Nu heb ik gekeken of de cottages voor morgen “vol” geboekt waren, dat had ik u tegemoet kunnen komen in de opbrengst van de wederverhuur.
    Dat is echter niet het geval, zodat wij niet anders kunnen dan daadwerkelijk via de RECRON annuleringsregels af te rekenen.
    U heeft een bedrag betaald van € 628,70, daarvan zult u € 182,10 retour ontvangen. U ontvangt separaat van deze e-mail een annuleringsnota.
    De Roompot is overigens het gehele weekend telefonisch bereikbaar geweest.Het staat u natuurlijk ook vrij iemand anders gebruik te laten maken van uw reservering voor aankomst morgen.Hopend u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd, verblijven wij,Met vriendelijke groet,Webcare team Roompot Vakanties

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?