Opgelost door Roompot Vakanties: Annuleringsnota betalen zonder op vakantie te gaan, Schandalig!

Apeldoorn

In december vakantie geboekt bij de wije werelt, maar omdat de hond niet in dat vakantiehuisje mocht, had ik het algemene nummer van roompot gebeld. Met die vrouw een ander huisje uitgezocht waar de hond wel met mee mocht. De kosten bleven hetzelfde vertelde zij. Ik had pas 3 weken geleden een mail gekregen met extra kosten en daarin werd vermeld dat dit een herinnering was om te betalen.
Dus ik heb toen naar roompot gemaild met de vraag waar die extra kosten voor waren en erbij vermeld dat dit pas de eerste mail was die ik van hen had gekregen, aldus GEEN herinnering maar pas de bevestiging van het nieuwe huisje plus de kosten wat ik ervoor moest betalen. Ik had toen in de mail aangegeven dat ik eerst wilde weten waar dit bedrag vandaan kwam en dan pas de 20e van februari zou betalen ivm budget.
Ik heb niks van hen vernomen!

Onlangs heb ik zelf met de wije werelt gebeld en dit verhaal uitgelegd, deze dame zou het voor mij nakijken en heeft mij ook daarna direct terug gemaild. De extra kosten waar ik dus naar vroeg waren dus voor de hond. Oké begrijpelijk. Maar heb deze dame dus mijn verhaal uitgelegd en zag dat roompot al wel een factuur had gestuurd. Ik nogmaals verteld dat ik niet eerder een mail had ontvangen en ook niet in mijn ongewenste postvak.

Vandaag krijg ik dus een brief per post van roompot dat zij onze vakantie bij deze annuleren omdat zij mij een 'dringende' herinnering hadden gestuurd en daarbij de annuleringsnota nog bij mij binnen komt!!

Hoe dan? Nooit hebben zij op mijn mail gereageerd en ik dus 3 weken voor het eerst hun mail heb gehad met daarin de reseveringsbevestiging en bedrag om te betalen.

Ik wil naar mijn vakantie met mijn gezin en nu gaan ze t annuleren!! Schandalig!
Ik betaal voor mijn vakantie de 20e van februari en ik ga niet voor niks betalen.
Zij hadden op mijn mail moeten reageren

Ik wil de 20e van februari mijn vakantie betalen en ook op vakantie gaan.
Ik ga niet voor een nota betalen en niet op vakantie gaan.

Apeldoorn

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?