Klacht Roompot Vakanties: Beestjes in het huisje

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 387833
Gebruiker
Vakantieomtehuilen
Datum
4 reacties

Details

De klacht

We hadden een chalet gehuurd voor een midweek. Dit was zo vies dat ik eerst alles schoon moest maken.
S’nachts kon ik niet slapen van de jeuk.
Bleek het hele bed onder de beestjes te zitten! Omdat we een meervoudig gehandicapt kind hebben, kunnen we niet zomaar de vakantie afbreken en naar huis gaan. Ik heb dus de laatste 2 nachten op de bank geslapen!
Bij thuiskomst alles gewassen, koffers en tassen weggegooid en de receptie gebeld.
Ik wilde graag weten welke beestjes het waren ivm met ontsmetting thuis!
Daar werd mij,nadat op vriendelijke wijze het chaletnummer was gevraagd, op zeer onbeschofte wijze gezegd dat ik mij niet zo moest aanstellen!
Ik zou over een paar weken wel iets horen.

De oplossing

Mijn woning ontsmetten of de huurprijs 510€ retour. Zodat ik zelf mijn woning kan laten ontsmetten.

4 reacties

  1. Auteur
    Vakantieomtehuilen
    Datum
    Roompot klachtnummer 0000304306
  2. Auteur
    Vakantieomtehuilen
    Datum
    Helemaal nog geen reactie gehad van Roompot!
    Schandalig!
  3. Auteur
    Vakantieomtehuilen
    Datum
    Alvast bedankt voor de reactie.
    Ik wacht uw bericht af.

    Met vriendelijke groet.
  4. Auteur
    Roompot Vakanties
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw van Gulik,

    Inmiddels hebben wij u van een schriftelijke reactie per mail voorzien.

    Vertrouwend erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Graag tot ziens!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vakantieomtehuilen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er zijn excuses gekomen en volgens Roompot was er geen ongedierte aanwezig. Kortom, ik word niet serieus genomen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?