Klacht Roompot Vakanties: Beloftes niet nakomen

# 181996
B.A Haven

Omdat ze op vorige klacht niet binnen 2 weken hebben gereageerd is deze gesloten. Erg jammer dat ze -als zo groot bedrijf- niet reageren. Er was bungalow geboekt dit i.v.m. omstandigheden verzet moest worden. Was prima en prijs zo naar beneden bijgesteld gaan worden. Na 2 mailings ineens mail wel een hogere prijs. Zoek het dan eerst u en informeer dan diegene.

Een middenweg in dit probleem zodat beide kanten tevreden is

Roompot Vakanties
    Wij hebben de bevindingen van familie Haven reeds ontvangen op klacht.nl. Er is aangegeven dat mevrouw Haven akkoord is gegaan met de prijzen. Dit hebben wij begrepen na intern overleg. Wij kunnen hierin niets voor mevrouw haven betekenen. Wellicht dat er contact kan worden opgenomen met de touroperator. Vertrouwend mevrouw Haven hiermee voldoende geïnformeerd te hebben wensen wij familie een prettig verblijf op de Katjeskelder van 05-09 t/m 09-09!
    B.A Haven
    Helemaal mis wat betreft akkoord prijzen. We moesten dit boeken om toch samen weg te kunnen. Via operator zeiden ze €199 (zwart op wit) om vervolgens duurder te rekenen. Zo ga je niet met klanten om!
    Roompot Vakanties
    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij willen hierbij nogmaals aangeven dat vanaf begin af aan aangegeven is dat de oorspronkelijk prijs aangegeven zal worden. Wellicht dat u contact kan opnemen met de touroperator. Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.
    Bagger!!!!@