Klacht Roompot Vakanties: Beloftes niet nakomen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 181996
Gebruiker
B.A Haven
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Omdat ze op vorige klacht niet binnen 2 weken hebben gereageerd is deze gesloten. Erg jammer dat ze -als zo groot bedrijf- niet reageren. Er was bungalow geboekt dit i.v.m. omstandigheden verzet moest worden. Was prima en prijs zo naar beneden bijgesteld gaan worden. Na 2 mailings ineens mail wel een hogere prijs. Zoek het dan eerst u en informeer dan diegene.

De oplossing

Een middenweg in dit probleem zodat beide kanten tevreden is

4 reacties

  1. Auteur
    Roompot Vakanties
    Datum
    Wij hebben de bevindingen van familie Haven reeds ontvangen op klacht.nl. Er is aangegeven dat mevrouw Haven akkoord is gegaan met de prijzen. Dit hebben wij begrepen na intern overleg. Wij kunnen hierin niets voor mevrouw haven betekenen. Wellicht dat er contact kan worden opgenomen met de touroperator. Vertrouwend mevrouw Haven hiermee voldoende geïnformeerd te hebben wensen wij familie een prettig verblijf op de Katjeskelder van 05-09 t/m 09-09!
  2. Auteur
    B.A Haven
    Datum
    Helemaal mis wat betreft akkoord prijzen. We moesten dit boeken om toch samen weg te kunnen. Via operator zeiden ze €199 (zwart op wit) om vervolgens duurder te rekenen. Zo ga je niet met klanten om!
  3. Auteur
    Roompot Vakanties
    Datum
    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij willen hierbij nogmaals aangeven dat vanaf begin af aan aangegeven is dat de oorspronkelijk prijs aangegeven zal worden. Wellicht dat u contact kan opnemen met de touroperator. Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.
  4. Auteur
    B.A Haven
    Datum
    Bagger!!!!@

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B.A Haven
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry