Klacht Roompot Vakanties: beloofde omboeking niet mogelijk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 454608
Gebruiker
IngeL83
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In eerste instantie toegezegd dat ik mocht annuleren, dit werd later toegesproken en waren ze van plan mij een flinke rekening te sturen. Natuurlijk hier niet mee eens maar uiteindelijk gebeld weer met Roompot en aangegeven dat ik dit graag netjes en klantvriendelijk wil bespreken en oplossen zonder dat wij hier financieel de dupe van worden! En wij dus zonder vakantie flinke kosten hebben. Dus besproken dat ik dan wel bereid ben om te boeken maar dan wel met een kleiner gezelschap, dus een kleinere bungalow maar ook tegen lagere kosten omdat we nu niet kunnen delen en wij die hoge kosten van de 1e boeking niet kunnen betalen. Oké dit was mogelijk. Dus vanaf dat moment, nu bijna 4 weken vraag ik om deze bevestiging en per mail/telefoon/whatsapp/facebook/Instagram geen enkele medewerking of reactie. Dit is zo oneerlijk, onterecht, onklantvriendelijk, schandalig zelfs!! Ze brengen ons hiermee bewust in de financiële problemen!

De oplossing

kom je beloftes na. Laat ons omboeken volgens afspraken beloftes. We gaan van 1 week naar 1 midweek, van 6 persoonsbungalow naar 4 persoonsbungalow in dezelfde periode. we vragen niet om korting of uitzonderingen en willen betalen wat online wordt aagegeven. Kom je afspraken en beloftes na. Laat ons vakantie vieren ipv in de financiële problemen brengen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
IngeL83
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen