Klacht Roompot Vakanties: beloofde omboeking niet mogelijk

IngeL83

In eerste instantie toegezegd dat ik mocht annuleren, dit werd later toegesproken en waren ze van plan mij een flinke rekening te sturen. Natuurlijk hier niet mee eens maar uiteindelijk gebeld weer met Roompot en aangegeven dat ik dit graag netjes en klantvriendelijk wil bespreken en oplossen zonder dat wij hier financieel de dupe van worden! En wij dus zonder vakantie flinke kosten hebben. Dus besproken dat ik dan wel bereid ben om te boeken maar dan wel met een kleiner gezelschap, dus een kleinere bungalow maar ook tegen lagere kosten omdat we nu niet kunnen delen en wij die hoge kosten van de 1e boeking niet kunnen betalen. Oké dit was mogelijk. Dus vanaf dat moment, nu bijna 4 weken vraag ik om deze bevestiging en per mail/telefoon/whatsapp/facebook/Instagram geen enkele medewerking of reactie. Dit is zo oneerlijk, onterecht, onklantvriendelijk, schandalig zelfs!! Ze brengen ons hiermee bewust in de financiële problemen!

kom je beloftes na. Laat ons omboeken volgens afspraken beloftes. We gaan van 1 week naar 1 midweek, van 6 persoonsbungalow naar 4 persoonsbungalow in dezelfde periode. we vragen niet om korting of uitzonderingen en willen betalen wat online wordt aagegeven. Kom je afspraken en beloftes na. Laat ons vakantie vieren ipv in de financiële problemen brengen.

IngeL83

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?