Klacht Roompot Vakanties: Betaling reservering

Klachtnummer
# 146242
Gebruiker
Bloempje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hadden Galjoen nr. 205 gereserveerd van donderdag 31 december 2015 t/m maandag 4 januari 2015.
Dus vanmiddag hebben wij ons gemeld bij de receptie om ons aan te melden.
Daar kreeg mijn man te horen dat we nog niet betaald hadden.
Hij belde mij en ik heb tegen Roxanne verteld dat wij wel hadden betaald waarop ik te horen kreeg dat ik een kopie van het bankafschrift moest e-mailen.
We kregen te horen dat er niets te vinden was en dat we het bedrag van € 441,20 nogmaals moesten betalen of het bewijs e-mailen.
Nu is het zo dat ik niet met een computer op vakantie ga, en via mijn telefoon kan ik geen print screen voor elkaar krijgen. Dit uitgelegd aan de dames maar dit waren de enige mogelijkheden. We werden dus gewoon de toegang tot het park geweigerd en bestempeld als wanbetaler ondanks dat ik wel op mijn telefoon kon aantonen dat we betaald hadden.

De oplossing

Graag terugbetaling van ons bedrag dat we betaald hebben

0 reacties

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen