Klacht Roompot Vakanties: borg en reserveringskosten

roeldeboer

Allereerst de voorkeurskosten. Bij de reservering stond een rubriek voorkeuren. Hierbij hebben wij vermeld dat we graag 2 huisjes naast elkaar zouden willen als dit mogelijk was. Later (bij het afschrift) bleek pas dat hier €15,- voor in rekening wordt gebracht. Dit vonden wij erg apart aangezien dit vooraf niet gemeld was. Later bleek dit helemaal bizar en overbodig aangezien de helft van het park leeg stond. Toen wij hier bij de receptie melding van maakten werden wij behandeld als een stel kleine kinderen.
Wat de borg betreft, hebben wij pas van 1 huisje dit volledig terug. In het andere huisje hadden wij aangegeven dat er een paar glazen kapot zijn gegaan en dus rekenden wij al niet meer op een volledige teruggave van de borg. De douche, toilet en vloer waren volgens "Roompot" niet schoon terwijl wij dit grondig hebben schoongemaakt (dweilen, stofzuigen etc). we hebben alles nog gecheckt en alles was ruim voldoende schoon.

Een volledige teruggave van de reserveringskosten en een teruggave van de borg minus de kapotte inventaris.

Roompot Vakanties
    Geachte heer de Boer,Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw bericht. Wij nemen e.e.a. per heden in behandeling en zullen u zo spoedig mogelijk van een reactie voorzien.Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Webcare team Roompot Vakanties
    roeldeboer
    Geachte Roompot Vakanties,Wij zijn nog steeds in afwachting op jullie reactie.
    WIj hopen dat jullie spoedig zullen reageren want wij zijn niet van plan het hierbij te laten zitten.Met vriendelijke groet,Roel de Boer
    Roompot Vakanties
    Geachte heer de Boer,Wij hebben u op d.d. 5 december jl. en hedenmiddag van een schriftelijke reactie voorzien. Wij beschouwen de klacht daarmee als afgehandeld.Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Webcare Team Roompot Vakanties

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?