Klacht Roompot Vakanties: borg en reserveringskosten
Details
Klacht
Allereerst de voorkeurskosten. Bij de reservering stond een rubriek voorkeuren. Hierbij hebben wij vermeld dat we graag 2 huisjes naast elkaar zouden willen als dit mogelijk was. Later (bij het afschrift) bleek pas dat hier €15,- voor in rekening wordt gebracht. Dit vonden wij erg apart aangezien dit vooraf niet gemeld was. Later bleek dit helemaal bizar en overbodig aangezien de helft van het park leeg stond. Toen wij hier bij de receptie melding van maakten werden wij behandeld als een stel kleine kinderen.Wat de borg betreft, hebben wij pas van 1 huisje dit volledig terug. In het andere huisje hadden wij aangegeven dat er een paar glazen kapot zijn gegaan en dus rekenden wij al niet meer op een volledige teruggave van de borg. De douche, toilet en vloer waren volgens "Roompot" niet schoon terwijl wij dit grondig hebben schoongemaakt (dweilen, stofzuigen etc). we hebben alles nog gecheckt en alles was ruim voldoende schoon.
Gewenste oplossing
Een volledige teruggave van de reserveringskosten en een teruggave van de borg minus de kapotte inventaris.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.