Klacht Roompot Vakanties: Discriminatie van dikke mensen

Nikita4777

Over Pasen een zogenaamde luxe 6 personen huis gehuurd. De plek van deze huis is minder dan een 4 personenhuis, zeker als je als persoon steviger bent. Bieden handdoeken, geen mogelijkheid om de handen direct op wc te wassen dus bij 5-6 personen is dit onhygiënisch. In de nacht uit het bed gevallen gezien deze bedden never nooit geschikt zijn voor een volwassene laat staan iemand die steviger is . Dus Pasen na de klote en eerder vertrokken. Gezien de receptie nauwelijks of beter gezegd beter gezegd niet aanwezig was tijdens Pasen bericht achter gelaten op fb bij roompot en gemaild . Vervolgens kwam een excuus als reactie ( standaardmail) op de manier niet ip tijd aangegeven en ziek het ma uit het is niet onder probleem. Weer contact opgenomen en nu vind roompot het niet meer nodig om verder te reageren geen tegemoetkoming - niets. Goed bezig roompot / dacht niet dat jullie dit nodig hebben en in deze shipscontainer wat jullie een luxe huis voor 6 personen noemen hebben echt geen 6 personen plek . Jullie hebben het geld wij een lullig excuus en et gevoel van discriminatie. Never nooit meer dus

Compensatie
Geen ook hebben wij tijdens ons verblijf alles gemaild en niet achteraf zoals roompot aangeeft bieden ze geen oplossing / compensatie. Goed zo roompot - discriminatie en standaard mails . De klant is een betalende nummer en verder niets meet waard . Nooit meer dan liever meer betalen en echte klantenservice genieten als ooit weer bij dit bedrijf - you suck

Roompot Vakanties
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?