Opgelost door Roompot Vakanties: Geen tegemoetkoming Roompot ondanks niet werkende sauna en zwembad

content Opgelost
Matthijs13

Afgelopen januari heb ik samen met mijn vriendin en zoontje een weekend doorgebracht in een chalet op landgoed Het Grote Zand. Ondanks dat het huisje ons goed beviel en wij genoten hebben van de omgeving zijn er twee zaken voorgevallen die het verblijf toch minder aangenaam hebben gemaakt, Ten eerste werkte de sauna in de chalet niet naar behoren daar de temperatuur niet boven de 37 gr uitkwam, zelfs na urenlang verwarmen. Helaas kwamen we hier pas op zaterdagavond achter, waardoor het te laat was om hier nog iets aan te doen (ik heb dit zondag wel gemeld bij de balie bij uitchecken). Dit was natuurlijk een flinke domper, zeker aangezien we speciaal voor dit (duurdere) huisje hadden gekozen vanwege de aanwezigheid van de sauna. Hiernaast was het ook een behoorlijke tegenvaller dat het zwembad niet open ging. Ondanks de versoepelingen omtrent het coronabeleid was volgens de receptie de frequentieschakelaar kapot gegaan waardoor het niet open kon worden gesteld. Uiteraard was ons zoontje hier behoorlijk ontstemd over en ging het ten koste van zijn vakantieplezier. Nadat ik Roompot van beide klachten op de hoogte had gebracht kreeg ik te horen dat het probleem van de kapotte sauna eerder gemeld had moeten worden, waarbij volstrekt voorbij gegaan werd aan het feit dat we hier pas laat op zaterdagavond achter kwamen. Over het kapotte zwembad wist men te melden dat er gebruik gemaakt had kunnen worden van een zwembad op een naburig park. Dit zou voor ons een prima alternatief zijn geweest, ware het niet dat ons dit nooit verteld is op het weekend zelf.

Tot slot snap ik dat zaken kapot kunnen gaan, maar aangezien de sauna en het zwembad twee van de belangrijkste redenen zijn geweest om dit huisje te boeken en we hier geen gebruik van hebben kunnen maken, vind ik het uitermate teleurstellend dat Roompot geen enkele tegemoetkoming heeft voorgesteld. Ik had meer van dit bedrijf verwacht.

Ik zou graag een tegemoetkoming willen zien voor het niet kunnen gebruiken van betaalde faciliteiten
Uiteindelijk zijn ze met een (kleine) vergoeding gekomen. Voor mij is hiermee de zaak afgehandeld

Roompot Vakanties
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?