Klacht Roompot Vakanties: Huis zonder tuinmeubilair bij Roompot
Details
Klacht
Wij zijn in de meivakantie voor het eerst naar een Roompot park geweest, op Texel. Het bleek dat wij daar geen tuinmeubilair hadden, dat stond in een afgesloten schuur. Wij hebben hierover elke dag navraag gedaan via telefoon, app en live bij de balie. Er zou gezocht worden naar de sleutel, navraag worden gedaan bij de eigenaar én er zou -uiteindelijk op de 1 na laatste dag van de vakantie- reserve meubilair worden geplaatst. Dat is uiteraard nooit gebeurd. Wij hebben dus 1 week niet buiten gezeten, behalve op een eigen kleedje...Na de vakantie dit als klacht ingediend maar Roompot komt niet verder dan een laconieke kortingsbon voor een volgende vakantie. Wij denken niet dat wij nog een keer teruggaan naar Roompot en gaan niet akkoord met deze 'oplossing'. Wij gaan een officiële melding maken bij de ACM en bij onze reisverzekering.
Overigens hadden wij ook vooraf fietsen gehuurd maar er bleken geen kinderfietsen te zijn. Wij moesten dus uiteindelijk zelf fietsen gaan huren in het dorp. Uiteindelijk is dit geld wel teruggekomen maar dat was de eerste teleurstellende ervaring bij aankomst.
Gewenste oplossing
Een fatsoenlijke compensatie; een deel van het geld terug en geen tegoedbon.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.