Klacht Roompot Vakanties: hygiene laat te wensen over bij camping Klein vink.

klein soldaatje

Na 8 jaar Klein Vink is deze vakantie de druppel die de emmer doet overlopen.
De animatie neemt jaar na jaar af .
één van onze kinderen was ziek na het zwemmen. Ze meldden me dat het water erg troebel was en een licht bruine kleur had.
Kinderen weigeren nog te gaan zwemmen.
De toilethuisjes zijn steeds vuil en er zijn toiletten die lekken. Na herhaaldelijke malen deze mededelingen te melden kwam er geen reactie , noch actie van hen. De dames toiletten zijn blijkbaar wel in betere staat.
De poetshulpen doen wel hun werk , maar een zeer grondige onderhoudswerken dringen zich wel op. Door de lekken zijn de wc nooit volledig droog.
Er zijn 5 douches, helaas is er al een week een draaiknop weg en hierdoor dus slechts 4 douches operationeel.
Een bedrijf dat miljoenen spendeert aan een fietsploeg , maar geen eurocent steekt in zijn campingpark te Klein Vink.
Hygiëne is heel belangrijk voor kinderen en de bevolking , helaas neemt klein vink , dus de firma ROOMPOT, dit niet ernstig genoeg op .
Ook merk ik op dat de redders , helaas , niet het even ernstig opnemen met de veiligheid van zijn zwemmers. Hun plaats , waar ze met z'en tweeën staan te keuvelen, ziet slechts een deel van de 2 zwembaden. Deze opmerking werd 2 jaar geleden ook al door gegeven. Als er 2 kinderen vechten en de redders zien dit niet ... Als je de redders roept en signaliseert dat er kinderen vechten en ze doen niets... Als je uiteindelijk uit het zwembad moet stappen om kwaad de redders hierop te wijzen .... Dit vind ik een brug te ver.
Ik vraag geen geld , enkel dat men meer energie steekt in de hygiëne en animatie voor de kinderen.
Een zwembad dient 100% hygiënes te zijn en waarom werd deze niet gesloten voor onderzoek en zo een oplossing te vinden ? Nee, het bad werd niet gesloten ! Mensen en kinderen werden ziek en men weet nog steeds niet wat de reden hiervoor was.
Graag antwoordt hierop van het HOOFDKANTOOR van ROOMPOT.

Uitleg waarom het zwembad niet gesloten werd voor onderzoek en wat men hieraan gedaan heeft. Door welke bacterie werd ons kind ziek ?
Waarom men de lekkende toiletten niet repareert?
toiletten dienen een ernstige onderhoudsbeurt te krijgen .

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?