Klacht Roompot Vakanties: Illegale feesten, geen goed handhaving, vakantie deels verpest

Steve

Normaal genieten wij enorm op park Weerterbergen. Helaas is dit keer de start van onze vakantie erg slecht geweest.

De eerste nachten zaten wij tussen feestvierende jongeren. Meerdere malen de receptie/bewaking gebeld, maar het resultaat was helaas niet naar behoren. De hele nacht over straat zwalkende jongeren enveel geluidsoverlast van muziek. Na de eerste nacht ook bij de receptie geweest. Daar gaven ze aan niet verantwoordelijk te zijn. De jongeren hebben wel een waarschuwing gehad en bij de volgende overtreding zouden ze van het park gestuurd worden. Maar dan weet je al dat alles herhaald zal gaan worden.

En ja hoor, de volgende avond hetzelfde verhaal. Muziek was wel iets zachter, maar het kloppen op ramen en langs onze bungalow lopen bleef doorgaan, ook hier er weer geen echte oplossing.

In de ochtend zagen wij dat ons huisnummer van de bungalow was vernield. Echt lekker voel je je dan ook niet. De jongeren werden toen wel van het park gegooid, maar niet voordat ze alles met luide muziek op moesten ruimen, dus ook weer overlast. Je geloofde niet wat uit het huisje kwam. Allemaal grote flessen waar lachgas ingezeten heeft. Daarnaast vernielingen op het park en veel troep op het park.

Van een medewerker begreep ik dat de lachgas flessen e.d. al bij de eerste nacht gezien waren en duidelijk dat ze zich niet aan de Corona maatregelen gehouden hebben. Daarom snappen wij niet dat de jongeren niet er na de eerste nacht van het park zijn afgegooid. Dan hadden wij nog wel begrip gehad voor de situatie en had het park niet meer kunnen doen.

Maar goed, natuurlijk een klacht ingediend, maar het park is star. Ze nemen geen verantwoordelijkheid en laten ons voor ons gevoel in de kou staan. We hebben uiteindelijk een tegoedbon gekregen waar wij 1 keer patat konden kopen en na de 2de nacht een bon om gratis te waterfietsen. Dit staat voor ons gevoel in geen enkele verhouding.

Gisteren kregen wij nieuwe bewoners naast ons in de betreffende huisjes. Die zijn nu weg, omdat het huis te vies voor woorden was. Hoe kan je daar dan nog mensen in laten trekken, zonder eerst de boel grondig te reinigen. Er lag zelfs nog overal losse troep.

De reden dat ik toch nog 1 ster geef, is dat het overige personeel wel erg vriendelijk is.

Maar Roompot heeft voor ons en ik denk ook voor anderen behoorlijk afgedaan. Je betaald er genoeg voor en wordt niet serieus genomen bij klachten.

Excuses maken met een echte vergoeding. Wij hebben 2 nachten niet geslapen en ook een dag in spanning gezeten of het in de avond weer zo zou zijn. Daarnaast geïntegreerde mideerd door de groep jongeren (in de nacht langslopen en huisnummer vernield). Dit heeft zijn effect op heel de vakantie. Een reële compensatie zie ik in een vergoeding van een weekend of midweek, maar een voucher om een weekend of midweek terug te keren zal ook goed zijn, als ga ik liever naar een andere organisatie op vakantie waar ze meer klantgericht zijn.

Bijlagen

Roompot Vakanties is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Steve
    Nog steeds geen reactie. Roompot biedt ontspanning en rust aan. Dit wordt niet nagekomen, terwijl je daar toch behoorlijk voor betaald.

Als bijlage de foto met de lachgasflessen uit de betreffende woning.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Roompot Vakanties?